ועדי ההורים נאבקים על חינוך חובה חינם

0
117
בית ספר "הלל צור". צילום באדיבות עיריית נתניה

נדבך נוסף במלחמת ההורים מול משרד החינוך, בכל הקשור לתשלומי הורים – יו"ר ועדי ההורים היישובים, יו"ר הנהגת ההורים בבתי הספר וגני הילדים וחברי הנהגות ההורים בבתי הספר וגני הילדים ברחבי הארץ, יצאו השבוע בקריאה לכל ועדי ההורים שלא לאשר ולא לשלם תשלומי הורים, למעט ביטוח ותל"ן. להורים. נמסר, כי העיצומים בתשלומי ההורים הם חלק ממאבק הוועדים על חינוך חובה חינם בבתי הספר ובגני הילדים.

בפנייתם להורים, הדגישו יושבי ראש הוועדים, כי "רק לכידות ונחישות יובילו את משרד החינוך והאוצר להבנה שאנו, הורי ישראל, קצנו במס הגולגולת הקרוי "תשלומי הורים", שהינו מס לא ראוי ולא חוקי, שהרי הינו מס היורד לכל אחד מההורים מהנטו, ללא כל התחשבות ברמת ההכנסה שלהם ותוך פגיעה משמעותית בעיקר בחלשים".

יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל, מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין: "שנים רבות שאנחנו נלחמים על חוק חינוך חובה חינם. לא נפסיק לעמוד על זכותנו לקבל את חינוך ילדינו בחינם! נכון לעכשיו אנחנו דורשים לעלות את הנושא לסדר ולקבל שיתוף פעולה ממשרד החינוך. בוועדת החינוך לענייני תשלומי הורים נתנו לנו כל חברי הכנסת להבין שאנחנו צודקים ובכל זאת אישרו את התשלומים. הם חייבים להבין שמי שמחליט לגבי התשלומים זה אנחנו ההורים. ובחרנו שלא לשלם.

סגל הדגישה, כי "התשלומים שניתן לאשר הם – ביטוח תאונות אישיות תלמידים. השאלת ספרים.ותל״ן (תוכנית לימודים נוספת, שאינה נלמדת במסגרת לימודי החובה. א.ח).מעבר לזה אין אישור עד הודעה חדשה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן