העסקתן של תומכות הלמידה תסתיים בתום שנת הלימודים

6
102
בית ספר בגין - רמת פולג. צילום עצמי

בשבוע שעבר קיבלו תומכות הלמידה הודעה מעיריית נתניה שעבודתן תסתיים חודש לפני תום הלימודים ; בעקבות התערבות נתניה און ליין שינו בעירייה את ההחלטה והתלמידים יקבלו תומכות עד תום שנת הלימודים

טלי מולנר, פעילה חברתית מנתניה, גילתה השבוע, כי תומכות הלמידה המועסקות על ידי עיריית נתניה ומתגברות את תלמידי כיתות א' עד ד' קיבלו הודעה מעיריית נתניה, כי העסקתן תסתיים ב-30.5.15.

מולנר תמהה כיצד מפסיקים את הסיוע לתלמידים חודש לפני תום הלימודים. לנתניה און ליין – ksn מסרה: "פנתה אלי תומכת למידה וסיפרה לי שהן קיבלו הודעה על הפסקת עבודתן לתאריך ה-30.5.15 – חודש לפני תום הלימודים. האם הילדים מסיימים את שנת הלימודים חודש לפני? מדוע מפסיקים את עבודתן חודש לפני? לא מספיק הם שינו את המפתח ורצו לקצץ בתומכות, כעת הם מקצצים חודש ימים?".

תומכת למידה סיפרה, כי לאחר פניית נתניה און ליין, היא קיבלה הודעה מעיריית נתניה, כי זו היתה טעות וכי העבודה תסתיים בתום שנת הלימודים.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "תומכות הלמידה ימשיכו בעבודתן עד לתאריך 30 ביוני".

6 תגובות

  1. טעות לעולם חוזרת … גם לפני שנה היה המקרה זהה ורק לאחר מאבק העירייה חזרה בה
    הגיע הזמן לעשות סדר במנהל החינוך בעיר לפני שיהיה מאוחר מידי

  2. זה מגמתי כדי לא לתת לעובד זכויות הם מפטרים ומחזירים בתחילת שנה ,צריך לדאוג לכך שלעובדים האלה תהינה זכויות כמו לכל עובד, כל הכבוד לעיתון נתניה און ליין .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן