הסתיימה השביתה בבית ספר אילן רמון

0
372
בית ספר אילן רמון. צילום: נתניה און ליין

שלושה ימי השבתת לימודים בבית ספר אילן רמון, בשכונת גלי ים בנתניה, הצליחו לגרום לזירוז עבודות תיקון הליקויים בבית הספר והחזרת התלמידים ללימודים.

כזכור בסוף חודש ספטמבר האחרון הודיעה הנהגת הורי בית ספר אילן רמון בשכונת גלי ים על השבתת הלימודים בבית הספר, זאת לאור ליקויים בטיחותיים רבים שלא תוקנו, בין השאר בעקבות שריפה שפרצה בארון החשמל והשביתה את אספקת החשמל לבית הספר לזמן רב. במשך שבוע ימים למדו מאות תלמידי אילן רמון בחום הכבד ללא חשמל ובתנאים ללא תנאים.

הנהגת ההורים הודיעה על השבתת הלימודים בבית הספר, זאת לאור העובדה, כי הליך תיקון נזקי השריפה ומערכת החשמל בבית הספר התנהל, לטענתם, בעצלתיים. כמו כן טענה הנהגת ההורים לליקויים נוספים, אשר טרם תוקנו וכי המבנה רחוק מלהיות שמיש עבור התלמידים.

במוצאי ראש השנה, בעקבות האצת העבודות בבית הספר וקבלת אישורים מתאימים, הוחזרו תלמידי כיתות א' ו-ב' ללימודים. מספר ימים לאחר מכן החליטה הנהגת ההורים לסיים את השביתה, לאחר שנבדק, כי מערכת גילוי האש בבית הספר תוקנה ואף ניתנו כל האישורים הנדרשים ממהנדס חשמל ויועץ בטיחות. כמו כן בוצעה ביקורת כיבוי אש.

אדי עובד מוועד שכונת גלי ים, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "אנו ממשיכים לעקוב אחר השלמת כל התיקונים הנלווים. כולי תקווה כי יופקו הלקחים ואירועים כאלה לא יקרו שוב ותלמידי בית הספר יחזרו במהרה לשגרה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן