היסטוריה בלניאדו: האחיות והאחים הצטרפו ההסתדרות

0
117
משה סמיה ההסתדרות נתניה
יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה

למעלה מ-500  אחיות ואחים העובדים בבית חולים לניאדו, הצטרפו השבוע, בפעם הראשונה להסתדרות. יו”ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, מסר, כי במשך שנים רבות ניסתה ההסתדרות בנתניה לאגד תחת כנפיה את האחיות והאחים מבית חולים, אולם רק בשבוע האחרון נעשה הצעד המשמעותי, זאת לאחר שלמעלה משליש חתמו על טפסים להצטרפות להסתדרות.

במכתב ששלחו סמיה ויו”ר ההסתדרות האחים והאחיות, אילנה כהן, למנכ”ל בית חולים לניאדו, חיים המרמן, נמסר, כי במסגרת ההתארגנות הוקם ועד פעולה, בראשות שרון אלוש, שהוביל בצוותא עם נציגי ההסתדרות, את הליך ההתארגנות.  עוד נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי מנכ”ל בית חולים לניאדו התבקש לפעול על מנת שיחתם בהקדם האפשרי הסכם עבודה קיבוצי, שיבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי של העובדים בבית החולים.

סמיה מסר, כי “עשרות שנים אני משרת את הציבור ויש רגעים שאתה מרגיש שיש תקווה לשינוי בחברה הישראלית, השבוע חשתי זאת בעצמה חזקה במיוחד. בית חולים לניאדו  הממוקם בקריית צאנז בנתניה ומנוהל על ידי אנשי הקהילה, אשר תמיד ידעו לחיות בהרמוניה עם החברה החילונית בעיר נתניה, ועל כך מגיע להם פרגון מיוחד. מזה שנים רבות ניסינו לארגן את העובדים בבית החולים וכל פעם כמו קיר קיבלנו את הריחוק ואי הרצון של העובדים להתארגן מסיבות מוזרות, שהדבר הוא בניגוד לעמדת הקהילה. בחודשים האחרונים זה החל, האחים והאחיות החליטו לעשות מעשה והחלו בהליך התארגנות להסתדרות. העברנו את המכתב המיוחל, אשר מלמד שאנו הארגון היציג של האחים והאחיות בבית החולים. לאחר שנקבל את האישור מההנהלה נתחיל במו”מ להסכם קיבוצי”.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן