החשד: הקטינים איימו בסכין על חברם שיגנוב מאימו תכשיטים

0
82
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

שוטרי מחלק הנוער מתחנת נתניה עצרו בסוף השבוע שני קטינים (14,16) בחשד שאיימו בסכין על חברם ושלחו אותו לגנוב מאמו תכשיטים וכסף.

ממשטרת נתניה נמסר לנתניה און ליין, כי לפני מספר שבועות הבחינה תושבת העיר, שעגילים שהיו ברשותה נעלמו. האישה לא העלתה בדעתה, כי הם נגנבו והיא חיפשה אחריהם רבות. אולם, חיפושיה העלו חרס.

אקדח שוטר. אילוסטרציה. צילום נתניה און ליין
אקדח שוטר. אילוסטרציה. צילום נתניה און ליין

בנה, צעיר בשנות העשרה לחייו שראה את אימו מחפשת את התכשיטים והכסף, נשבר לאחר פרק זמן מסוים והודה בפניה כי גנב את התכשיטים – לאחר שחבריו, כך לטענתו, איימו עליו בסכין ואף הכו אותו.

שוטרי מחלק הנוער, בפיקודו של פקד דויד מייליך, פתחו בחקירה שהסתיימה במעצרם של שני הקטינים.
ראשון עוכב הקטין המבוגר מבין השניים. תחילה ציין, כי אינו קשור לאירוע, אך בהמשך סיפר על השתלשלות האירועים ואף ציין את חלקו במעשים. לאחר מכן עוכב חברו שסיפר אף הוא את חלקו באירוע, אך בשל גילו שוחרר לביתו.

לטענת גורמים בכירים במשטרת נתניה, חל גידול מתמיד במספר התלונות בהן טוענים קטינים, במקרים רבים מתחת לגיל הענישה, כי אוימו, הותקפו ונשדדו על-ידי קטינים בני גילם. "אנו קוראים לילדים ולבני נוער החשים מאוימים, לשתף את ההורים או את גורמי הייעוץ בבתי הספר וכן את המשטרה – המעניקה עדיפות לטיפול במקרים בהם חשד לאלימות ולסחיטה".