החיים על-פי גברת צהוב

0
171
רכילות בנתניה - צהוב של נתניה און ליין
שמח בפרובינציה הנתנייתית

אהלן אהלן, מה קורה וזה? אצלנו אש. שבוע הכפילים מאחורינו, תודה לאל. אז אחרי שכמה מכם השוו עצמם לדיקפריו ולביונסה, אפשר לנחות בחזרה בכדור הארץ ולחזור לשגרה. גם השבוע אספנו עבורכם את הרכילות הכי שווה בביצה וריכזנו הכל בצהוב של נתניה און ליין.

בגזרה הארצית נערכה לה בראשון הפרמיירה להצגה החדשה "רילוקיישן", בכיכובן של קרן מור ויובל שרף. הגיעו לפרגן החברים הטובים שלום מיכאלשווילי ואשתו ענבל, נינט טייב ויוסי מזרחי שהשאירו את אמיליה הקטנה בבית עם הבייביסיטר, גלית גוטמן ובן זוגה, אניה בוקשטיין, רותם סלע, אורי פפר, אפרת גוש, גאיה שליטא-כץ, ידידיה ויטל, מנשה נוי ועוד.

ביום חמישי האחרון עת נגמרה הסערה והשמש הציצה בין העננים, הוקפץ צוות לצילומי קמפין הקיץ של רשת עונות עם הפרזנטורית עדי שילון (28). על הסט נרשמו פינוקים, ביניהם, שוקולדים, עוגיות וים קרמבו. נזכיר לכם ששילון נמצאת בזוגיות טראנס אטלנטית עם השחקן יוסוף סוויד, זוגיות שמעוררת הרבה רעש, אבל למי אכפת כשמאוהבים…

גם הצמודה של יהודה לוי, הדוגמנית שלומית מלכה, הצטלמה, זו העונה השנייה, לקמפיין התכשיטים של פדני, לאביב-קיץ 2016. לצילומים הגיעה לאחר חופשה רומנטית עם יהודה בתאילנד (בגלל זה, כנראה, שלא ראינו כבר הרבה זמן את יהודה בקפה שטמפפר).

ואילו השחקן והדוגמן המקומי אדריאנו חאובל ארז את עצמו לחופשה השנתית שלו בסרי-לנקה. גולת הכותרת: גלישה! אח, קנאת פברואר…

ונעבור לדברים המעניינים באמת. בא לנו לפרגן לזמרת בתחילת דרכה, שרון סרוסי, שהשבוע הוציאה את "כמעט ששכחתי" – שיר שכתב גונן נגרין והלחין גלעד מרקוביץ' אשר בקרוב מאד יהפוך לסינגל בכורה. לנו נמסר שהחבר'ה עובדים על חומרים נוספים מעניינים… בינתיים, תתאפקו.

בשני האחרון הגיע לפאב הלגנסקי בנתניה הסטנדאפיסט אסף מור יוסף להופעה קורעת מצחוק. באותו הערב התארח גם תמיר בוסקילה ('נושי' מדידי הררי) על במת הדונקיס פולג. היה קורע!

ולמבזק ביקורים. זה שהראשונה בממלכה, מרים פיירברג-איכר, אירחה בלשכתה את אנדרו דנוס, יו"ר חברת ג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי פרי ישראל) זה בסדר, אבל זה שגברת צהוב פספסה את הביקור ואת ההזדמנות להגיש לדנוס רשימה קצרה לשופינג בדיוטי בפעם הבאה שהוא מגיע לנתניה, זה פספוס.

זה קרה בשני שעבר. כל סוכני ויועצי הנדל"ן רימקס נתניה התכנסו להם לכנס סיכום שנת 2015 באולם הווי, איי. פי של האצטדיון העירוני בנתניה. בתכנית: חלוקת תעודות הצטיינות לסוכנים המובילים, חיוכים והמון מתוקים.

נתניה שוב על המפה: סניף בינלאומי של EMI ישראל נפתח לו בעיר. הזכיינית עינת סולל ובעלה איתי השיקו ובגדול את הסניף וגם חגגו על הדרך, יומולדת לעינת. בנות, היכונו לקורסים הכי מקצוענים לבניית ועיצוב ציפורניים…

מי שרושמת לעצמה המון שופינג וכדורגל בברצלונה היא כתבת הספורט של נתניה און ליין, טוהר חלפון, שוויתרה בקלותו על נסיעה לבאר שבע למשחק של מכבי נתניה, לטובת בירה בבוקר ובהמשך ומשחק כדורגל אמיתי עם נשמה של בארסה…

ככה מציינים שיתוף פעולה פורה בין שני גופים מובילים בשוק הנדל"ן: אנגלו סכסון נתניה ומזרחי טפחות רק סיימו שנה מצוינת וכבר נמצאים עמוק בשנה החדשה. על הדרך התפנקו נציגי שני הצדדים ארוחת בוקר מפנקת…

מזל טוב ויומולדת שמח מגיע למגה סטאר המקומי, יוני ג'ורנו, שארז את עצמו בסופ"ש האחרון לטובת בילוי עם ציון מיטראני ונופר עוקשי בדרומית אילת.

ואילו ביום שישי חגגו להם שמואל ולאה חמד, יחד עם החברים הטובים נחמן קאופמן ובת זוגו אלינוער רוזן, יום הולדת במסעדת ג'קו – נתניה. וככה לידיעתכם, שמואל ונחמן נולדו באותו תאריך… לייק.

הפקת יום הולדת מהסרטים ארגנה האחת והיחידה, סיגל קורדובה (החנות "סיגל חד פעמי" זה שלה), שדאגה לצבוע את חלל המופלא בצבעי כחול צהוב בהתאם לקונספט "המיניונים" – הכל לכבודו של בנה ליאם.

סיבה למסיבה אחרונה לשבוע זה. בשני חגגה יומולדת יקירת המדור, העיתונאית בדימוס וכיום סגנית דוברת עיריית נתניה, שלי דניאל – מעוז. והיות ששלי לא 'עפה' על זה שהתמונה שלה מתנוססת ברכילות, אז אופס – הפתעה ואנחנו יורדים לבונקר בלי קליטה לסוף השבוע…

יאללה ביי…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן