ההורים זלזלו – עכשיו הם ישלמו

8
103

בעקבות שת"פ בין ועד הורי בי"ס יונתן, מ"מ עיריית נתניה אלי דלל, הפיקוח והשיטור העירוני ועיתון נתניה און ליין: עשרות דו"חות בתוך שלושה ימים להורים, בעלי רכבים, שהחנו בניגוד לחוק.

מתחילת שנת הלימודים, מזה כחצי שנה, התפתחה בסמוך לבית ספר יונתן תופעה של רכבי הורים שחונים על המדרכה ועל מעברי החציה בסמוך לבית ספר. לבית הספר צמודה חניית כורכר גדולה, אולם חלק מההורים לא נכנס לחניה ומעדיף לחכות בניגוד לחוקים.

הורים רבים וכן יו"ר ועד ההורים של בית הספר, אורן הרשקוביץ, התריעו, לא פעם, על סיכון חיי ילדים בעת הגעתם ויציאתם מבית הספר. הרשקוביץ אף פנה מספר פעמים למוקד העירוני במהלך חצי שנה וביקש שיטפלו בתופעה. אולם , לדבריו,  דבר לא נעשה. גם תיעוד של רכבים החונים בניגוד לחוק והעלאת התמונות לעמוד בית הספר בפייסבוק, כולל תיוג הגורמים הרלוונטיים, לא הביא לטיפול בבעיה.

הרשקוביץ מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "בימי שישי התחלנו בהליך התקשרות למוקד העירוני לפני סיום הלימודים וביקשנו שניידת שיטור משולב תגיע למקום. אולם, גם זה לא קרה".

בשבוע שעבר, לאחר שהבעיה לא טופלה, פנה הרשקוביץ, במקביל, לתא כתבי נתניה און ליין – ksn וכן לשכתו של מ.מ ראש העירייה, אלי דלל. בשיחה עם עוזרו שי הבעדש, הבטיח האחרון כי תבוצע אכיפה מלאה – כאשר תמונות ותצלומי הרכבים שתועדו מחנים במשך חודשים ארוכים, כולל שעות וימים, הועברו לגורמי האכיפה. במקביל, פנה נתניה און ליין – ksn לאלון אהרון, ראש מינהל הפיקוח העירוני, והציג בפניו הטענות. בעקבות זאת טופל הנושא באופן מיידי ובמהלך הימים ראשון ושני חולקו כ-23 דו"חות תנועה. כמו כן, חלק מהתצלומים הועברו לטיפול משטרת התנועה, שבסמכותה על סמך התצלומים, במקרים בהן בוצעו עבירות תנועה, לקנוס ולתת נקודות.

מעיריית נתניה נמסר לנתניה און ליין – ksn, כי "באגף הפיקוח הוחלט על הצבת ניידת סטטית, בסמוך לבית הספר יונתן, בשעות הבוקר והצהריים, עת מגיעים ויוצאים תלמידים מבית הספר. כנגד מפירי החוק נרשמו דו"חות. במקביל, הועברו התמונות שצולמו במקום למינהל האכיפה, לטיפולו והנושא אכן טופל".

עוד נמסר לנתניה און ליין-ksn, כי "הנושא טופל גם ברמת התשתית. לאחר בקשה שהגיעה לוועדת התנועה בנושא, שבראשה עומד מ"מ ראה"ע אלי דלל, אושרה הצבת מספר עמודונים, למניעת עליית כלי רכב על המדרכה. כמו כן, בשיחה בין יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר יונתן, אורן הרשקוביץ, לבין המטה לבטיחות בדרכים, הוחלט על ביצועו של המיזם "נשק וסע לשלום" – כך שכבר בתאריך ה-11.3.15 יתחיל מפגש הדרכה עם הורי בית הספר, לביצועו של המיזם".

חונים על המדרכה בבית ספר יונתן

8 תגובות

  1. מצוין! כן ירבו.
    להרחיב לשאר ביהס הגדולים עם כמויות הרכבים הגדולות ועברייני התנועה הרבים
    לצערי רק אחרי שמשלמים מבינים

  2. כל הכבוד סוף סוף יש משמעות להיטל השמירה הדבר צריך להעשות ליד כל בתי הספר וטוב עשה יו"ר וועד ההורים שנקט בצעד הנ"ל ותודה לנתניה און ליין ההרתמות לנושא

  3. מדהים עד כמה שנהגים לא מכירים את ומתעלמים מחוקי התעבורה
    היתי מכניסה את זה כמקצוע בביס עוד לפני קבלת רישיון
    אבל זו גם בעיה של משמעת של ההורים אז מה הפלא שיש בעיות משמעת בביס וכל אחד עושה מה שבא לו
    כל הכבוד ליור ביהס שלא וויתר
    כל הכבוד לנציגי הרשות שנרתמו לפתור את הבעיה
    בהצלחה בחבק וסע
    בביס הרצוג בקרית השרון פועל נהדר לפחות לביטחון התלמידים גם אם לא לשמירה על חוקי התעבורה
    ההצלחה ביס יונתן עם הפרויקט

  4. כל הכבוד חבל רק שהיטל השמירה מוכיח עצמו חלקית רק אם פונים ולוחצים למצוא פתרון דבר שהיה אמור להיות מובן מאליו הרי משלמים לא?? מה עם נפצים והפגנת נוכחות
    בגנים ציבוריים חוגים וצהרונים ומתן מענה הולם ב 106

  5. כל הכבוד לאנשי העשייה למר׳ אלי דלל שתמיד קשוב לתושבים ונותן את כולו למען רווחתנו , לשי בדש עוזרו האיש שעושה את עבודתו נאמנה ומעדכן אותנו תמיד בביצוע המטרה , לנתניה און ליין שמעורב תמיד בנושא הקהילה ועוזר לנו בפתרון הנושאיים שאפו ענק לכולם , ושהתושבים ילמדו שנתניה היא עיר שיש בה חוקיים וצריך ישמור עליהם ,

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן