דרמה בבית המשפט: הסדרה "רוז" לא תשודר

2
111

48 שעות לפני השידור חזר בו בית המשפט מהחלטתו להתיר את שידור קלטות החקירה בפרשת רצח רוז פיזם ז"ל; הסיבה נאסרה לפרסום. בית המשפט המחוזי בלוד חזר בו ביום ראשון השבוע מהחלטתו להתיר את שידור קלטות החקירה בפרשת רצח רוז פיזם. הסדרה "רוז" נוצרה על-ידי היוצר דרור מורה ומחלקת התעודה בערוץ הראשון. הדיון הנוסף, בו חזר בו בית המשפט מהחלטתו, התקיים בעקבות פנייתה של מארי פיזם לבית המשפט בה ביקשה שלא להתיר את שידור הסדרה – זאת  טענה לפגיעה בפרטיותה. הדיון התקיים בדלתיים סגורות ותוכנו נאסר לפרסום.

מרשות השידור נמסר למערכת נתניה און ליין – ksn, כי רשות השידור פעלה במשך שלוש שנים בהפקת הסדרה התיעודית "רוז", שהתבססה על חומרי חקירה וראיונות עם כל הנוגעים לפרשה. עוד נמסר, כי "רשות השידור פירטה והביאה בפני בית המשפט נימוקים ציבוריים, מוסריים ומשפטיים המצדיקים את פרסום קלטות החקירה, ובתוך כך אף הביאה לקבלת הסכמתם של כל הצדדים (הנאשמים והפרקליטות) לשידור".

עוד טענו ברשות השידור, כי בימים האחרונים, ולאחר שניתן אישור לשידור הסדרה, פנתה מארי פיזם לבית המשפט בטענה לפגיעה בפרטיותה.  בית המשפט המחוזי בלוד דן בבקשתה בדלתיים סגורות ופרסומן נאסר "לפיכך לא נוכל לפרט את ההחלטה ואת הנימוקים" הדגישו ברשות הציבור והוסיפו, כי הם לומדים את ההחלטה ושוקלים את האפשרויות העומדות בפניהם.

לעניין זכות הציבור לדעת, מסרו ברשות השידור, כי "רשות השידור סבורה שזכות הציבור לדעת הייתה צריכה לגבור על כל טענה לפגיעה באותם צדדים". בשלב זה לא תשודר הסדרה "רוז". פרשת רוז פיזם, הילדה הקטנה מהעיר נתניה, שנרצחה וגופתה הושמה במזוודה והוטבעה במימי הירקון, העסיקה את הציבור בישראל – שחווה לראשונה – מקרה רצח מזעזע בו הורשעו בהמשך במעורבות האם של הילדה, מארי פיזם, ובן זוגה לחיים באותה עת וסבה של הילדה.

2 תגובות

  1. זה לא מה שיחזיר את רוז אבל המעשה המזעזע לעולם לא יסלח וכל פרשנות שתהיה את הילדה עם העניים העצובות רוז אותך לא נשכח לעולם אין מחילה ואין סליחה !!!!

  2. חבל שבית המשפט חזר בו.את הרוע והרשעות ראינו ושמענו והזדעזנו בזמן משפט הרצח וגם בקטעים שהוקרנו בימים האלה, אין להתחשב בדבר ובהם בהורים הרוצחים ילדה קטנה עם עיניים עצובות. גם הם לא התחשבו בילדה.מקרה מזעזע

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן