בתי מלון בנתניה

1
185

 

מלון לאונרדו פלאזה נתניה

 

מלון לאונרדו פלאזה נתניה (לשעבר גולדאר) מצטרף למלונות היוקרה של רשת פתאל. המלון נפתח בשנת 2014 ומ

ציע אירוח עסקי מפנק לאנשי עסקים, לתיירים ולמשפחות 

 

מלון העונות

 

מלון העונות שוכן לאורך החוף הצפוני של נתניה ומשקיף אל הים. המלון האיכותי, הינו בעל מסורת אירוח יוקרתית רבת שנים ומשרה אווירה נינוחה, נעימה ופסטורלית. מלון העונות מעוצב בסגנון ייחודי ומשובח. 

 

מלון שלמה המלך

 

המלון שוכן על אחד מצוקיה היפים של נתניה, במרכז אזור המלונות, הים, טיילת שוקקת חיים, מרכזי קניות, בתי קפה ומסעדות. מספר גלריות נמצאות למרגלות המלון ובמרחק לא רב האמפיתיאטרון אשר מארח אומנים כל חודשי הקייץ. 

 

מלון רמדה

 

‫מלון רמדה נתניה החדש והמפואר הינו מלון בעל סוויטות מרווחות, המעוצבות ע"י מיטב האדריכלים והמעצבים, עם נופו עוצר הנשימה של חוף הים התיכון, וכל זה רק כ-20 דקות מתל-אביב, וכ-15 דקות ממגרשי הגולף האטרקטיביים בקיסריה. המלון מדורג כמלון חמישה כוכבים, ניתנים בו שירותי ספא מלאים, קיימת בו בריכה מרווחת והוא נמצא במיקום מרכזי. כל אלו ועוד אינספור פינוקים ייחודיים ומיוחדים, יהפכו כל

חופשה לנגישה, מהנה ומושלמת

 

 

מלון איילנד

 

ברוכים הבאים למלון הסוויטות איילנד, מבנה אלגנטי ומודרני, הבולט בנוף חופה הדרומי של נתניה. מלון איילנד

מציע הרבה יותר מיוקרה ומיקום.‫.

 

מלון רזידנס

 

מלון רזידנס נתניה המחודש משתייך לרשת מלונות זיבוטל ומציע לאורחיו אירוח באווירה נוחה נעימה וביתית במרכז הענינים, במיקום האידיאלי ביותר בעיר, על קו החוף היפהפה ובמרחק דקות הליכה ממרכז העיר.

למלון צמודה מעלית ישירה אל חוף הים והטיילת, ובירידה תמצאו גם גן שעשועים רחב ידיים לטובת האורחים הצעירים.

 

רזידנס ביץ

מלון רזידנס ביץ' הינו מלון בוטיק אינטימי, יחודי ואיכותי הממוקם במיקום יפיפיה בקו החוף הנתנייתי ובסמיכות למרכז העיר ומתאים במיוחד לאנשי עסקים וכן לזוגות ולמשפחות קטנות המעדיפים להינות מאוירה רגועה ושקטה המאפיינת את רשת מלונות זיבוטל לה שייך המלון.

 

 

מלון גליל

מלון גליל שהינו אחד מבתי המלון האיכותיים בנתניה ומתאפיין בשירות נעים וביתי, כמיטב המסורת של רשת מלונות זיבוטל, ממוקם על קו החוף ומשקיף לים, נמצא במרחק של כקילומטר ממרכז העיר, קרוב למרכז אך רחוק מהרעש ומההמולה

 

מלון מצפה ים

 

מלון אינטימי אשר משרה אווירה ייחודית בסגנון הארכיטקטוני שבו הוא מעוצב (פנים וחוץ). הלקוח מרגיש בערך המוסף שהמלון מעניק והופך לבן בית. המלון בנוי לדרישותיו של התייר ואיש העסקים ומאופיין בין היתר, בעיצוב עם דקורציה בעלת תעוזה, בטוב טעם, בסגנון אישי ובשלל צבעים. אורחי המלון מאופיינים ברצון שלהם להתארח במלון באווירה שונה וייחודית.

 

מלון מרגוע

 

מלון מרגוע נמצא בעיר נתניה הממוקמת במרכז קו החוף הישראלי, ליד אחד מגני הטיילת היפים ביותר של נתניה. נתניה היא אחת הערים האידיאליות להעביר בה חופשה נוחה ומהנה. מלון מרגוע המחודש ממוקם דקות ספורות הליכה מהחוף, ממרכז העיר ובה שפע של מסעדות, חיי לילה מהנים ומרכז אטרקציות תיירותיות.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן