בעקבות התלונות: קווי התחבורה הציבורית בנתניה לקראת ייעול

0
261
אוטובוסים בנתניה, קווי התחבורה הציבורית בנתניה
צילום fotolia

שינויים והארכת קווים בתחבורה הציבורית בנתניה, תוך שימוש במסופי התחבורה החדשים של נתניה – הם עיקרי תכנית שאמורה לצאת לפועל במהלך הרבעון הקרוב ולהביא לייעול התחבורה הציבורית בנתניה ובתוך כך, לתרום לרווחת המשתמשים. גורמים בעיריית נתניה טוענים, כי מדובר בשינויים האמורים להקל במקצת על מחסור בקווים, אולם לא מדובר בפועל בפתרון גורף – כל עוד לא יימצאו פתרונות תחבורתיים בתוך העיר, וכן ייעול הנסיעה ממרכז העיר ושכונותיה אל תחנות הרכבת.

מדובר בסיכום פגישה מקצועית שקיים סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, הממונה על התחבורה עם הצוות המקצועי במשרד התחבורה וכן עם אגד תעבורה, כחלק ממדיניות עירונית מקיפה לקידום ולהנגשת התחבורה הציבורית.

על פי התכנית, קו 15 שיוצא מהחוף הירוק ונוסע דרך אזור התעסוקה ספיר, קריית השרון ואזור התעסוקה קריית אליעזר, במקום להגיע לתחנה המרכזית יפנה ברחוב רזיאל וימשיך בציר הצפון מזרחי: רחובות ריינס, עמק חפר, סוקולוב, הויסמנס, הרב מימון, המלכים עד למסוף עין התכלת. כמו כן הקו יעבור דרך רח' פנקס באופן רציף בלי להיכנס לרח' האורזים.

קו 7 היוצא גם הוא מהחוף הירוק ונוסע דרך שד' בן צבי, גלי ים, שד' בן עמי ושד' איתמר בן אב"י, יוארך צפונה דרך שד' ויצמן, הויסמנס, הרב מימון, דברי חיים, הגדוד העברי, הגפן ובית גיל הזהב עד למסוף עין התכלת, תוך ביטול קו 6 החולק מסלול זה.

קו 25 יוארך עד למסוף עין התכלת ויוקמו תחנות ברח' השקד מול בית גיל הזהב וברח' הרצל ליד התחנה המרכזית, מה שיאפשר את ביטול הכניסה לתחנה המרכזית אשר גוזלת זמן רב.

קו 11 הסיבובי יוחלף בקו 16 אשר יוארך לתחנה מרכזית כקו דו-כיווני.

קו 27 ישנה מסלול למעבר ברח' לנטוס במקום דגניה, מה שיאפשר לתושבי נאות גנים וקריית רבין להגיע למרכז אלון וקניון נעימי ולתושבי רח' לנטוס להגיע בקלות לא.ת. ספיר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן