בילוי לילדים חינם בנתניה: פסטיבל מערב פרוע

0
231
פסטיבל אינדיאנים וקאובואים. קניון עיר ימים, נתניה צילום יח"צ

אינדיאנים ובוקרים (קאובויס') העסיקו את מרביתנו בתקופת הילדות. על השאלה איך לא חשבו על זה עד עכשיו, עונים בקניון עיר ימים בצומת פולג – נתניה שיקימו החל משבוע הבא ולמשך כחודש ימים מתחם מיוחד המיועד לילדים ולילדות ואשר עוסק בכל הקשור לאינדיאנים וקאבואים.

כמיטב ז'אנר המערבונים, גם-כן משהו שנעלם בעשור האחרון, יובילו את הילדים בוקרים, אינדיאנים ועלמות במצוקה. לקראת הפסטיבל תוקם במקום עיירה מאמריקה של פעם, כחלק מהתפאורה ובמטרה להעצים את חוויית הילדים. לנתניה און ליין – ksn נמסר מהנהלת הקניון, כי מתוכננות שורה של משימות חווייתיות ברוח המערב הפרוע. בין השאר, מלבד מפגש עם שריף העיירה, תוקם כיתת בוקרים במסגרתה ילמדו הילדים, חבושים בכובעים מתאימים, מנהגים וקריאות מקוריות של קאובויס', הטלת חבל לאסו (פלצור) על דגם ראש בקר וכן הטלת פרסה. במקביל, ילמדו הילדים והתנסו בירי חץ וקשת וכן קליעת רוגטקה. המצטיינים, על-פי המנהג האינדיאני, יזכו לענוד נוצת אומץ. עוד נמסר, כי באי הפסטיבל יוכלו לקחת חלק במתחם יצירה אשר יוקדש לנושא, בו ייצרו לעצמם פרסת סוס שבתרבויות רבות משמשת כקמע למזל. בכל יום אף תתקיים תהלוכה בה יקחו חלק המשתתפים.

הפעילות מותאמת לילדים בגילאים ארבע עד 10. היא תחל בשבוע הבא, ביום שני (20.07.15) ותימשך כחודש ימים (עד לתאריך 19.08.15) בימים שני ורביעי. בשל הביקוש הרב הצפוי, תתקיים הפעילות בשני מחזורים. מחזור בוקר בשעות 11:00 ועד 14:00 ומחזור אחר הצהריים בין השעות 16:30 ועד 19:00. תהלוכת "המערב הפרוע" תתקיים בשעה 16:00. הפעילות עצמה תתקיים, כאמור, בקניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה. הכניסה חופשית – כך גם השימוש בחנייה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן