אישום: הניח מטען דמה במועצת קדימה-צורן

1
304
בתמונה: פטיש בו נוהגים להשתמש שופטים - המייצג החלטת בית משפט
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום כנגד נחמיה אסולין משבאום, תושב קדימה-צורן, בן 41, בגין עבירות איומים, והדחה בחקירה.

מכתב האישום, שהוגד בידי עו"ד מיכאל סטופ, עולה כי בתאריך ה-13.2.17, פינו הרשויות לפי החלטת בית משפט שטח אדמה חקלאי בו עבד הנאשם עם אחרים ביישוב קדימה-צורן. הנאשם, אשר כעס בשל כך, החליט לאיים על המועצה המקומית קדימה-צורן ועובדיה.

על רקע זה, בתאריך 27.2.17 בשעות הלילה, הכין הנאשם שני בלוני גז, ולאחד מהם הוצמדה בנייר דביק סוללה מרובעת ממנה השתרבבו חוטי חשמל המשווים לבלונים מראה של מטען נפץ.

הנאשם לקח את מטען הדמה והניח אותו בבניין המועצה, מתחת למשרדו של ראש המועצה. עובדת המועצה, אשר הייתה בבניין באותה העת, ראתה את מטען הדמה והזעיקה את המשטרה. בעקבות האמור נעצר הנאשם על ידי משטרת ישראל.

עוד עולה מכתב האישום, כי בתאריך 6.3.17 בבוקר, הוביל רכב של שירות בתי הסוהר את הנאשם ואדם נוסף, שהינו עד תביעה כנגד הנאשם, מבית המעצר בו שהו לחקירת משטרה לצורך עריכת עימות בין השניים, כאשר ביניהם מפרידה מחיצה.

במהלך הנסיעה פנה הנאשם לאותו אדם, איים עליו, ובין היתר ציין בפניו, כי ימצא אותו בכל מקום בו יהיה, ואמר לו כי באפשרותו עוד להתחרט. בתאריך 7.3.17 הובאו השניים לדיון מעצר בבית משפט השלום בפתח-תקוה, ובסיום הדיון הובלו לתאי מעצר בבית המשפט. הנאשם הבחין כי אותו אדם נמצא בתא מעצר סמוך לשלו, איים עליו וצעק לעברו בקול רם: "לא כדאי לך להשתחרר, יחפשו אותך וישברו לך את השיניים והרגליים". בהמשך, צעק: "הזמן שלך תם".

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עולה, כי הנאשם צולם במצלמות האבטחה כשהוא מניח את מטען הדמה. בתחילת חקירתו שתק, אולם בהמשך הכחיש שהוא האדם שצולם במצלמות האבטחה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים. עוזר ראשי בפרקליטות מחוז מרכז, עו"ד מיכאל סטופ, טען למסוכנות הנאשם ופירט את עברו הפלילי: "בשנת 1995, בהיותו קטין, הורשע המשיב בעבירת רצח בגין אירוע בו השליך רימון רסס כנקמה על מותו של מאיר כהנא, הביא למותו של אדם ולפציעתם של רבים נוספים ונשא תקופת מאסר ממושכת. כמו כן, לחובת המשיב עבר פלילי בעבירות רכוש, סמים ועבירות נוספות, בגינן נדון לעונשי מאסר בפועל. בנוסף לכך, המשיב הורשע בעבר בעבירות של הפרת הוראה חוקית, בכך שהפר בהזדמנויות שונות תנאים של מעצר בית בו שהה".

כמו כן הוסיף, כי "נגד המשיב תלוי ועומד כתב אישום בעבירות של פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה וכן החזקת נכס החשוד כגנוב".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים: 

חשד להצתות ומטען דמה בקדימה צורן

נעצר חשוד בפדופיליה אשר פעל באזור קדימה צורן

קדימה: פונו מסיגי גבול שהשתלטו על אדמות מדינה

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן