דלג על המודעה

H&M תעודד מיחזור ביגוד באמצעות תחרות

התחרות בשיתוף קניון עופר השרון במסגרתה יתבקשו באי הקניון לנחש כמה בגדים ממוחזרים מוצגים בחלון הראווה

H&M תעודד מיחזור ביגוד באמצעות תחרות

h&m מיזם המיחזור של

קניון עופר השרון בשיתוף פעולה ראשון עם ענקית הביגוד H&M מציגים: תחרות בחלון הראווה של הרשת בקניון – זאת כחלק מפרויקט מחזור הבגדים העולמי של H&M. התחרות, כך נמסר לנתניה און ליין-ksn, תתקיים למשך שבוע בלבד, בין התאריכים 6.7.14 ועד 13.7.14.

החל מהשישי ביולי ולמשך שבוע ימים בקניון עופר השרון בנתניה, יוצג חלון ראווה של H&M העשוי כולו מבגדי פרויקט המחזור, שנמסרו על-ידי הלקוחות עצמם.

דוד גודר. מנכ"ל קניון עופר השרון. צילום בוקי כהן

דוד גודר. מנכ”ל קניון עופר השרון. צילום בוקי כהן

רגע לפני שהם מועברים לארגון I:COLLECT השוויצרי למחזור, יוזמנו העוברים והשבים בקניון לנחש את כמות הבגדים המשומשים ששימשו להכנת החלון של H&M. הניחוש המדויק או הקרוב ביותר, יזכה את הלקוח בתלושי קנייה בסך של כ- 1,000 ₪ לקניה בכל סניפי הרשת.

התחרות נועדה לעורר מודעות לחשיבות המחזור ולקדם את פרויקט איסוף הבגדים של H&M. במסגרת הפרויקט, לקוחות מוזמנים להביא פריטי לבוש וטקסטיל שאינם רוצים או צריכים, בכל מצב שהוא ומכל מותג, לחנויות H&M בישראל ולקבל עבורם זיכוי כספי לקניה בכל סניפי הרשת. הפריטים מועברים לארגון המתמחה במחזור ושימוש חוזר של בגדים. מלבד קידומו של נושא המחזור החשוב, תורמת הרשת בישראל על כל ק”ג בגדים משומשים שמועברים אליה, סכום קבוע לעמותת “משאלת לב ישראל”  המגשימה חלומות לילדים.

מאז הושק לראשונה פרויקט האיסוף של הרשת באביב 2013, נאספו קרוב ל- 5,000 טונות טקסטיל בכל העולם – מתוכם כשני טון בגדים משומשים נאספו רק בישראל.

 

 

כתבות אחרונות של אפרת בבא (כתבות נוספות של הכותב)

תגובות

תגובות

מאמרים נוספים