תם עידן אלי שגב בנתניה; ברקוביץ' מגלה עניין

0
111
אלי שגב. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

חג הפסח מתקרב לסיומו ונראה כי אולי גם הצרות הכלכליות של מכבי נתניה. אחרי שהבעלים של הקבוצה, אלי שגב, הודיע ביום רביעי על החלטתו להעביר את הקבוצה ללא תמורה למי שיסכים לקבל על עצמו את חובותיה העתידיים של הקבוצה. בשיחה שהתקיימה בבוקר יום חמישי עם אלי שגב, בעליה של הקבוצה הנמצא בימים אלה בלונדון, אמר שגב "נותר לי עוד חוב קטן של 520 אלף שקלים, אותם אשלם מכסף שיגיע אלי ממכירתו של לארי קיודא – כך שאני לא אהיה חייב יותר דבר לבקרה התקציבית".

שגב ציין, כי על אף הנתק הקיים בינו לבין יוסי מאור, איש העסקים שנתן לאחרונה את הלוואת הענק למועדון על מנת לסיים את סאגת המשכורות, ובין היתר מחזיק ב-25 אחוזים ממניות הקבוצה, הוא היה שמח לראות אותו כבעלים החדשים של מכבי נתניה. שגב מצוי בימים אלה בחו"ל, ועם שובו לארץ יתבהרו כוונותיו.

אייל ברקוביץ', לא הסתיר את עניינו בקבוצת מכבי נתניה ואמר כי הוא אוהב את מכבי נתניה ואפילו אוהד אותה, והרעיון של להיות בעלים של קבוצה, גם אם זה עם שותף או שניים מאוד מעניין אותו. ברקוביץ', כמו כל המשקיעים הפוטנציאלים עד כה, כי אין בכוונתו לעשות שום צעד לקראת רכישת הקבוצה כל עוד "השולחן לא נקי". סך החובות וההתחייבויות העתידיות של מכבי נתניה עומדים על סכום של כעשרה מיליון שקלים. גם לאחר מכירתו של לארי קאיודה, צפויים החובות לעמוד על סכום של כשישה מיליון שקלים שבשלב זה אין מי שיכסה, אלא אם תיבנה תכנית עסקית מקיפה, הכוללת את החובות כחלק בלתי נפרד מהחזר ההשקעות – מה שיקטין משמעותית את התקציבים לשנים הבאות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן