תיירות: גידול במספר הלינות בעיר נתניה

0
103
על שפת הבריכה במלון רמדה, צילום באדיבות עיריית נתניה

מנתונים שפרסמה התאחדות המלונות בישראל לחודשים ינואר-פברואר 2017 עולה, כי חל גידול של 41% בלינות תיירים בנתניה – זאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מניתוח הנתונים עולה, כי מדובר בעלייה הגבוהה ביותר שנרשמה בשלוש השנים האחרונות בעיר, כאשר ממוצע הגידול הארצי עומד על 23% בלבד.

הנתונים עצמם, כאמור, מצביעים על מגמה חיובית. בתקופה שנמדדה עולה, כי חל גידול של 9% בלינות ישראלים – זאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. נתונים אלה בולטים זאת לאור ירידות שנרשמו באילת (3%), בים המלח (6%), טבריה (8%) ואילו בחיפה ירידה של 11%. מלבד נתניה רשמה, כאמור, את העליות המשמעותיות ביותר, נרשמו עליות מתונות בנצרת, בירושלים ובהרצליה.

על-פי הערכות עיריית נתניה, המסתמכות על נתוני בתי המלון המקומיים, גם בחודשים מרץ-אפריל צפויים אחוזי תפוסה גבוהים מהממוצע – זאת בשל חג הפסח.

מהאגודה לעידוד תיירות הביעו סיפוק מהנתונים וציינו, כי את הגידול במספר הלינות יש לייחס, בין השאר, לפיתוח התשתיות התיירותיות בעיר, בהן הושקעו למעלה ממאה מיליון מלש"ח, לקצב המואץ יחסית של פתיחת בתי מלון חדשים ומשודרגים, לפעולות שיווק המבוצעות בחו"ל וכן לשורה של אירועים בעלי עניין תיירותי בינלאומי, כדוגמת קדם אליפות העולם בגלישת גלים, אליפות נתניה הפתוחה בשחייה.

בנתניה פועלים כיום כ-22 בתי מלון עם 1821 חדרים, ונבנים עוד ארבעה בתי מלון עם 604 חדרי אירוח.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן