תחנת הזנקה חדשה של מד"א נחנכה במועצה המקומית קדימה-צורן

0
352

בטקס חגיגי נחנכה, ביום שלישי השבוע, נקודת הזנקה חדשה של מד"א במתחם הביטחון במועצה המקומית קדימה-צורן. מנכ"ל מד"א אלי בין; " משמח אותי לראות את הדאגה הרבה של ראש המועצה לערך הצלת החיים"

בטקס הוסר הלוט בכניסה לנקודת ההזנקה ומיד לאחר מכן מנכ"ל מד"א, ראש המועצה ורב המועצה קבעו מזוזות במבנה החדש.

התחנה החדשה תשרת את עשרות אלפי תושבי המועצה, תושבי הישובים הסמוכים ואת נוסעי כביש 4 הסמוך למועצה ונחשב לאחד העמוסים בישראל.

שביט מס, ראש המועצה המקומית קדימה-צורן, מסר: היום סיימנו להקים את הצלע החסרה במערך החירום היישובי, עם צירוף תחנת מד"א לתחנת כיבוי אש ולתחנת משטרת שדות. תחנת מד"א תיתן מענה רפואי מהיר לתושבי קדימה-צורן. מעבר לתודות לכל מי שעשה במלאכה אני מאחל שהתחנה תשמש בעיקר להובלת יולדות. בהזדמנות זו אני קורא לתושבי קדימה-צורן להתנדב למד"א ולקחת חלק בקורסים מצילי חיים שמד"א מעבירה.

מנהל מרחב שרון במד"א, יוסי רכאח הדגיש, כי הוא בטוח שנקודת ההזנקה החדשה תתרום רבות לפעילות הצלת החיים של הארגון.

בנקודת ההזנקה החדשה של מד"א במועצה האזורית קדימה-צורן מתנדבים תושבי המועצה והישובים הסמוכים ובקרוב מתוכנן להיפתח בשיתוף עם המועצה המקומית קורס 'חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס' לתושבי יישובי המועצה על מנת לעבות את מערך מתנדבי מד"א בישוב הפועלים בנקודת ההזנקה.

מנכ"ל מד"א אלי ציין, כי "התחנה החדשה תשרת נאמנה את תושבי המועצה והאזור כולו, כולל הנהגים הנוסעים בכביש 4 הסמוך. משמח אותי לראות את הדאגה הרבה של ראש המועצה לערך הצלת החיים ואני בטוח שנמשיך לשתף פעולה בהצלחה גם בעתיד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן