שיא מקומי: למעלה מ-10 אלף תושבי נתניה מתנדבים

2
100
בן 90 ועדיין מתנדב ובכיף. מרדכי רוזנפלד. צילום רן אליהו

בעוד כשבועיים (יום שלישי, 23.12) יתקיים, כמיטב המסורת המקומית בנתניה, יריד ארגוני המתנדבים. ביריד, שיתקיים במדרחוב קראוזה, יציגו נציגי ארגוני ההתנדבות את פעילותם ויגייסו תושבים נוספים לקחת חלק בפעילויות.

למעלה מ-10 אלף תושבי נתניה מתנדבים במסגרות שונות ברחבי העיר מדי יום. יוזמה זו, בסיוע מחלקת ההתנדבות בעיריית נתניה, הינה חלק מהמדיניות העירונית המעודדת התנדבות למען הקהילה – מתוך תפיסה כי אדם המתנדב – זוכה מעצם התנדבותו.

לרגל יום ההתנדבות הבינלאומי שצוין ברחבי העולם ביום שישי שעבר, בחר נתניה און ליין – ksn להביא את סיפורו של מתנדב יוצא דופן, מרדכי רוזנפלד, שחגג בשבוע האחרון את יום הולדתו ה-90. רוזנפלד מתנדב כבר 40 שנה מדי יום ועבורו זוהי דרך חיים. הוא מתנדב בגני ילדים בעלי מוגבלויות, מעניק להם חום ואהבה, משחק ומשוחח איתם, כמו כן מתנדב בביטוח הלאומי, נפגש עם קשישים ומארח להם חברה ותעסוקה. רוזנפלד אף זכה לאות המתנדב מנשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, ולאות יקיר העיר מעיריית נתניה על פועלו והתנדבותו. את חגיגות יום הולדתו ציינו במחלקת ההתנדבות בניהולה של את יוזף. אגב, רוזנפלד אינו המתנדב המבוגר ביותר – מה שאומר – שאין גיל לרצון להתנדב.

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן