שוב פריצות בעמק חפר – נעצרו חשודים

0
159
זירת האירוע בבית יצחק. צילום יקיר קרשביץ תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות הפריצה לביתו של הקשיש בן ה-82 בבית יצחק, אשר ירה בחשודים בפריצה והרג אחד מהם, התגלתה תמונת מצב קשה ביישובים. במקום איכות חיים ובטחון נאלצים תושבים ביישובים רבים להתמודד, כמעט מדי יום, עם פריצות לבתיהם. התושבים הפנו אצבע מאשימה לרשויות וטענו, כי אין בטחון ביישובים.

ביום שלישי, יום לאחר המקרה בבית יצחק אירעה פריצה לבית בקיבוץ מעברות. ביום חמישי בשעות הבוקר נפרץ בית בקיבוץ המעפיל. החשודים שעסקו בפריצה לא ידעו שהם נמצאים תחת עיניהם העוקבות של שוטרי התחנה ושוטרי מג"ב, אשר  היו במעקב מבצעי מרגע שהחשודים נכנסו לגזרת עמק חפר. על פי דיווחי התושבים, במהלך פעילות השוטרים נסגר הקיבוץ לכניסה וליציאה.

החשודים, שני תושבי טייבה, בשנות ה-40 לחייהם, שהבחינו בשוטרים ניסו להימלט. במהלך מנוסתם ניגחו שתי ניידות משטרה, אולם השוטרים לא ויתרו והמרדף אחר החשודים נמשך. בשלב מסוים, עבר המרדף לרגלי בעת שהחשודים נמלטו בריצה מרכבם. השוטרים ירו ירי אזהרה והחשודים נעצרו.

מהמשטרה נמסר, כי בחיפוש ברכבם נתפס רכוש החשוד כגנוב מהתפרצויות וכלים החשודים ככלי פריצה. עוד נמסר, כי נבדקת מעורבותם של החשודים באירועי התפרצות נוספים.

"מעצר החשודים הינו חלק ממאמץ מתמשך של משטרת ישראל בשמירה על בטחון הציבור והרכוש בעמק חפר והורדת סך פשיעת הרכוש ב- 47 אחוז.
המאבק על איכות חייהם של התושבים נמשך כל העת" ציינו במשטרה.

בתוך כך הוארך מעצרו תושב נפת טול כרם, אשר נפצע באורח קשה, לאחר שנורה על ידי הקשיש בן ה-82 שחזר לביתו בבית יצחק וגילה שני חשודים בפריצה. מהדיון על הארכת מעצרו עולה, כי החשוד מאושפז עדיין בבית חולים לניאדו כאשר הוא מונשם ומורדם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן