שבעה פצועים מפגיעת רקטה במושב משמרת

0
261
צילום באדיבות מתנדבי איחוד והצלה

בית פרטי בן חמישה חדרים, במושב משמרת באזור תל- מונד, נהרס כמעט לחלוטין מפגיעה ישירה של רקטה. כתוצאה מהפגיעה נפגעו שבעה מדרי הבית: שתי נשים שנפגעו באורח בינוני וחמישה שנפגעו באורח קל בהם תינוקת בת חצי שנה. מה שהציל, ככל הנראה את בני המשפחה, הוא יכולתם להגיע לחדר הממוגן – למעט הסבתא שככל הנראה לא הספיקה להיכנס ונפגעה כאמור באורח בינוני. הפצועים מהאירוע פונו לבית חולים מאיר בכפר סבא. בתוך כך הודיע בית חולים לניאדו, כי בעקבות האירוע הגיעה לבית חולים אישה, שככל הנראה נפצעה בזמן שרצה לחדר המוגן ונפלה.

על-פי הערכות ראשוניות, מדובר ככל הנראה בתגובה על האירועים שאירעו ביום ראשון בכלא קציעות, בו נפצעו באורח בינוני וקשה תשעה אסירי חמאס שהתפרעו ופגעו באיש שב"ס.

מטח הרקטות נורה, על פי הערכות מדרום הרצועה, מאזור רפיח. רקטה אחת, ככל הנראה j-80, על-שם רמטכ"ל חמאס שחוסל ג'עברי ואשר מיועדת, עם הרחבה, למרחק של עד 120 קילומטרים, פגע בבית הפרטי במושב משמרת.

לטענת התושבים המתגוררים במושב משמרת, עוצמת האזעקה במושב חלשה באופן יחסי, ויחד עם הגשם שירד, רבים מהתושבים כלל לא שמעו את האזעקה. גם טענות אלה צפויות להיבדק.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר מצוי בוושינגטון, עודכן בזמן אמת על האירוע. בעקבות זאת הודיע על קיצור הביקור וחזרתו לארץ מייד לאחר הפגישה המתוכננת בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

בעקבות הירי פינתה הנהגתה חמאס את כל המפקדות שלה – זאת לאחר שראש הממשלה הודיע כי צה"ל יגיב באופן משמעותי.

כתבות נוספות: 

קריית השרון: הקמת מגדלי ענק תהרוס את אופי השכונה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן