רשת קפה גרג מתרחבת: תקים סניף על טיילת סירונית נתניה

ענף המסעדנות חוזר לחיים: בהשקעה של 12 מלש"ח יצטרפו עוד שמונה סניפים לרשת קפה גרג - אחד מהם על טיילת חוף סירונית בנתניה. 

3
2944
יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג, מרחיב הסניפים בנתניה
יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג. צילום אלעד גוטמן

ענף המסעדנות חוזר לחיים: בהשקעה של 12 מלש"ח יצטרפו עוד שמונה סניפים לרשת קפה גרג – אחד מהם על טיילת חוף סירונית בנתניה. 

למרות משבר הקורונה, שההנחית מכה קשה לענף המסעדנות ורשתות הקפה, רשת גרג, מקבוצת גרג, מתרחבת. הרשת שחזרה לפעילות מלאה עם כ-100 סניפיה, מתרחבת. יאיר מלכה, מבעלי הרשת, אישר למערכת נתניה און ליין, כי הרשת תפתח בקיץ שמונה סניפים חדשים. מדובר על השקעה כוללת של כ-12 מיליון שקלים.

הסניפים החדשים יפתחו במרכזי קניות ובילוי מובילים ברחבי הארץ. הם ישתרעו על פני שטח של בין  100 ל – 200 מ"ר.  בית הכרם ירושלים – מתחם רובינשטיין. בעיר נתניה – חוף סירונית על הטיילת בחוף הים. בנוסף, בבאקה – במתחם we, בירכא – במתחם ביג. בעיר חריש במתחם מור. באופקים ובדימונה וכן בטירה –  במתחם seven.

סניף קפה גרג בנתניה ישרת את באי טיילת חוף סירונית.

בתי הקפה החדשים של גרג  מעוצבים באווירה נעימה עם דגש על תחושה ביתית עם שירות מקצועי. בנוסף, תפריט עשיר מאוד שבמרכזו ארוחת בוקר.

לדברי יאיר מלכה מבעלי הרשת: "עם החזרה פעילות לאחר הקורנה, הענף עדיין סובל מבעיית כוח אדם. יחד עם זאת, חזרנו לפעילות מלאה. אנו מתכננים בשנת 2021 להמשיך ולהרחיב את הרשת. במהלך השנה האחרונה  הייתה הזדמנות לבדוק לעומק את השוק. לחפש  לוקיישנים נכונים וליצור רעיונות חדשים בתחום הקפה.  הרשת לא קופאת על שמריה לרגע, ומקפידה לחדש. כמובן להתחדש ולרגש את קהל לקוחותיה. החל מנראות הסניפים וכמובן גם מהצד הקולינרי. לקיץ 2021 נפיק ונשיק תפריט חדש ". עוד לדבריו: "במהלך תקופת הקורונה סניפים רבים של קפה גרג ניצלו את התקופה לשיפוץ ריענון ועיצוב הסניפים הקיימים. לקראת השקץ תפריט קיץ 2021, נצא עם קמפיין רחב".

רשת גרג נמצאת בבעלות  יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי. קפה גרג נוסד בשנת  1994 בתור בר- לקפה חיפאי קטן ואיכותי, אבל שאפתן במיוחד. המטרה הברורה שנקבעה אז, הייתה להכיר  לקהל החיפאי קפה איכותי ובינלאומי. עם השנים, נוצר הרצון להפיץ את הבשורה ברחבי ישראל. כך הפך בית הקפה הקטן לסיפור הצלחה ייחודי. רשת גרג מונה כיום מעל ל-100 סניפים ברחבי הארץ.

3 תגובות

  1. אנחנו נתנייתים מאד מאד נהנים מקפה גרג בחוף סירונית.ברוך שמנהל את המקום מאד אדיב וסימפטי. האכל טעים מאד מאד . השרות מצוין. והדבר הכי חשוב לדעתי ש חדריי השרותים נקיים כמו בבית .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן