רשת ואהבת מציגה: ערכת מתנה מקורית לחנוכת בית

0
663
מתנה מקורית: ערכת פריטי קודש לבית. רשת ואהבת - סניף קניון עיר ימים, נתניה. צילום אורן ודאי

 

החודשים יולי – אוגוסט, כמעט באופן מסורתי, נחשבים לחודשים בהם חלה עלייה תלולה במספר מעברי דירות של משפחות רבות – בין אם מדובר בחופשת הקיץ ואז ניתן להעסיק את הילדים באריזת כלי הבית ולאחר מכן בסידור הפריטים בבית החדש, ובין אם מדובר בניסיון להספיק הכל עד לראשון לספטמבר – התאריך הישראלי המסורתי לפתיחת שנת הלימודים (בתנאי שאין שביתה שהיא גם סוג של מסורת ישראלית).

רשת חנויות "ואהבת", המתמחה בפריטי מסורת, דברי קודש ואומנות מעוצבים, השיקה במיוחד לקראת עונה זו, ערכה מקורית לחנוכת בית. לנתניה און ליין – ksn נמסר מנציגי סניף "ואהבת" בקניון עיר ימים – נתניה, כי הערכה כוללת סידור תפילה מהודר עם הטבעת שם, כוס קידוש עם תחתית, קלף מזוזה כשר, עלון ברכה והסבר להתקנת מזוזה, בית מזוזה מעוצב, כיפה, זוג פמוטי קריסטל וכן תמונה של "ברכת הבית". מדובר במוצרים העומדים בכל כללי היהדות, ואשר כוללים טוויסט אופנתי ועדכני.

לדברי אנשי רשת "ואהבת", המתנה המקורית מבוקשת מאוד בכל חלקי האוכלוסיה, המבקשים להפתיע את יקיריהם במתנה לרגל חנוכת הבית – מתנה מהסוג שיזכרו במשך שנים. המחיר, כך נמסר, עומד על 595 שקלים (לאחר הנחה בת 5% על הערכה).

המחיר: 595 ₪  לאחר 5% הנחה על הערכה. ניתן גם לרכוש כל פריט בנפרד.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן