רצה לסייע ונהרג מפגיעת רכב חולף

0
101

בשעות הבוקר של יום ראשון נהרג מתנדב של אגף התנועה במשטרה. המתנדב (65) הגיע לסייע לרכב שנעצר בשול כביש 2 לכיוון דרום, דרומית למחלף פולג – נתניה. דקות ספורות לאחר מכן פגע בו רכב.

המתנדב נפצע באורח קשה. נהגים שעברו במקום ביצעו במתנדב פעולות החייאה, בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א, עד להגעת פראמדיקים ומתנדבים של מד"א שניסו, אף הם, לבצע בו פעולות החייאה, אולם זמן קצר לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל ופונה לבית חולים.

פאראמדיק מד"א, יקי חג'ג', שהגיע למקום סיפר: "בסמוך לרכב שכב על הכביש גבר כבן 65, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, עוברי אורח שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות אך לצערי הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי בוחני תנועה פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה. כמו כן נמסר, כי כביש החוף נחסם לתנועה בשני הנתיבים ובמקום פקקים ארוכים.

עוד נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי מתנדב התנועה שנהרג בתאונה הוכשר במיזם מיוחד המשותף לאגף התנועה של המשטרה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אשר החל ב-2013, עם תרומה של 100 ניידות אשר העבירה הרשות למשטרה לטובת אכיפה. גם הניידת שנפגעה היום בתאונה היתה אחת מהניידות של המיזם. סמכויות המתנדבים זהות לאלה של שוטרים, והם עוסקים בעיקר באכיפת עברות תנועה חמורות כמו אי ציות לתמרור או לרמזור, אשר גורמות לתאונות הקטלניות. 75 ניידות פועלות במרחב העירוני ועוד 25 ניידות פועלות במרחב הבינעירוני.

צביקה דן, סמנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אמר בעקבות התאונה: "מדובר במקרה מצער מאוד, ואנו שולחים תנחומים הן למשפחת ההרוג והן לחברינו באגף התנועה של משטרת ישראל. אנו נחושים להפעיל ולפעול יחדיו למניעת ההרוג הבא בדרכים ולהגדיל את מצבת המתנדבים של משטרת התנועה אשר עושים עבודת קודש".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן