רפי ימין מציג: סיבוב על הבר

2
285
רפאל ימין מריטו קבדה נטלי שטיין נתניה
בילוי בטעם אחר. רפאל ימין. צילום חגי שלום

 

שיתוף פעולה של הגג (הבית לצעירים בנתניה), אגף נוער וצעירים – מינהל החינוך, היכל התרבות, מנהלת מרכז העיר והעמותה לחינוך בלתי פורמאלי הניב פרויקט ראשון מסוגו בעיר, היוצר עוגן חם ועוטף. החשוב יותר במיזם, שזו פעם ראשונה בה משתתפים במיזם הברים המובילים במרכז העיר. בראיון לנתניה און ליין מדבר חבר המועצה רפאל ימין, מי שמחזיק בשני תפקידים ציבוריים, גם הממונה על תיק הצעירים וגם הממונה על תיק מרכז העיר, על הרצון של רפאל ימין, המכונה גם רפי "הגולש" לייצר עוד ועוד עוגני תרבות ובילוי בעיר, מה זה בעצם הפרויקט הזה ולמי הוא מיועד. ויש גם סקופ על הופעה מיוחדת ושווה במיוחד.

חבר המועצה רפאל ימין אינו פועל לבד. הוא מאמין גדול בשיתוף פעולה. שני הכובעים הציבוריים שלו מאפשרים לו לחבר, במהירות יחסית, את צוותי העבודה – בצד אחד מנהלת אגף הצעירים, מריטו קבדה, ובצד השני ראש מינהלת מרכז העיר עלוית פרוינד. גם הקשרים שיצר בשטח עם בעלי הפאבים בכלל וציבור הבליינים הצעיר בפרט, תורמים רבות – לא רק בשת"פ, אלא ובעיקר ברעיונות ובסיעור מוחות.

מה זה בעצם סבב ברים ומדוע הוחלט על סבב הופעות ענק ובחינם?
מדובר על פרויקט שהוא מקסים בעיני, בו בעצם יצרנו שיתוף פעולה בין בעלי ברים לעיריית נתניה על כל אגפיה וצעירי העיר. כרגע מדובר על פיילוט בן שלושה חודשים, שהתחיל בעצם ביום רביעי שעבר ועתיד להסתיים בסוף חודש מאי. הרעיון המרכזי הוא, שבמשך כל סוף שבוע יתקיימו הופעות של להקות ואמנים מובילים בארבעת הפאבים איתם הוחלט על שיתוף הפעולה – כאשר על כל הופעה שהעירייה מממנת, בעלי הבר מספקים הופעה. כלומר, יש הדדיות שהזוכים העיקריים בה הם תושבי העיר הנהנים מכמות אדירה של הופעות טובות ובחינם. קראנו לזה סבב ברים, כי עצם העובדה שאתה לא משלם על ההופעות אלא רק על מה שאתה מזמין בבר, מאפשר לבליין לנדוד מבר אל בר וליהנות הרבה יותר. הברים הם מתחם יורגוס, פאב אורנוס, מתחם רידם ופאב לגנסקי".

איך נולד הרעיון ולמי הוא מיועד?
"אני תמיד עסוק בלמצוא עוגנים בעיר, במיוחד במרכזה. כחלק מהעיסוק והחשיבה היום יומית שלי איך ליצור עוגן, עלה לי הרעיון ליצור אטרקציה שתהיה מספיק מעניינת ושווה עבור הצעירים שמעדיפים לנסוע לתל אביב או חיפה למסיבות והופעות. פניתי עם הרעיון למריטו קבדה מנהלת אגף נוער וצעירים, עלוית פרוינד מנהלת מרכז העיר, בני אפרים מנכ"ל היכל התרבות, חי עטיה מנהל הגג, נטלי שטיין מנהלת השיווק וליאור פדלון היועצת האמנותית. יחד איתם מצאנו פאבים מתאימים וגיבשנו ליין אפ – אותו הצגתי לראש העיר, מרים פיירברג – איכר, שאישרה תקציב ונתנה את ברכתה. הפרויקט הזה מיועד לכל תושבי נתניה מעל גיל 21 שמתעצלים ולא רוצים לצאת לבלות מחוץ לעיר. חשוב לציין, שההופעות כולן בחינם לתושבי העיר ועל בסיס מקום פנוי".

מי האמנים שיגיעו להופיע במסגרת הפרויקט?
"רשימת האמנים שגיבשנו איכותית וכוללת בתוכה שמות גדולים כמו ערן צור, מלכה באיה, תומר טייב ולך אני אפילו אתן סקופ שסגרנו בדיוק היום: מרסדס בנד בחודש מאי. לא חיפשנו להביא אמנים כמו משינה ואייל גולן, אבל כן רצינו כאלה מוכרים שממלאים אולמות. אם לשפוט לפי השבוע האחרון, אני חושב שהצלחנו בגדול. תושבי נתניה הצביעו ברגליים ומילאו את הפאבים עד אפס מקום".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים: 

רפי ימין עושה גלים – ריאיון

בן עשר נתפס רוכב על אופנוע במהלך מבצע להגנה על שמורות הטבע

רון שחר חשוף מתמיד – ריאיון

אייל סגל בסך הכל מרוצה – ריאיון

עו"ד לביא אזולאי תוקפת: הועדה למניעת סמים מסוכנים חסרת שיניים

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן