רכבת החתמות בנתניה: אמיה טגה,סבע ועומר ורד חתמו

0
158
דיא סבע. צילום ניר אנשר

אם תשאלו את קפטן מכבי נתניה, ערן לוי הוא וודאי יגיד לכם כי סוף השבוע האחרון במיוחד עבורו. לוי, שנפצע ביום חמישי האחרון במהלך אימון אישי שקיים, ערך בדיקות שתוצאותיהן היכו אותו בהלם כמו את שאר אנשי מכבי נתניה, בהלם מוחלט. בבדיקת ה– MRI הבחין ד"ר גיא מורג כי לוי קרע את הרצועה בברכו הימנית והמשמעות של פציעה זו היא ניתוח לשחזור הרצועה בעוד כשבועיים ותקופת החלמה של עד חצי שנה לאחריו

את הבשורה הלא פשוטה, קיבל לוי בדמעות אותן לא הצליח לעצור, הוא לרגע לא חשב שדרגת הפציעה היא כה חמורה. אחרי שדחה הצעות מפתות וחוזים שמנים מקבוצות אחרות והחליט להישאר במכבי נתניה, הקבוצה שהוא אוהב על אף כל הקשיים שחוותה העונה, לוי הבטיח כי יחזור חזק יותר ובריא יותר. יש לציין כי מספר רופאים שראו את אבחנתו של ד"ר מורג ומכירים את סוג הפציעה המליצו ללוי לפרוש מכדורגל בשל העובדה שלוי בן ה- 30 יתקשה להחלים מפציעה זו ולא יחזור לעצמו במאת האחוזים גם בתום תקופת השיקום. עבור לוי פרישה היא לא אופציה וליהפך נראה כי המטרה שעומדת לנגד עיניו כרגע היא לעבור את הניתוח ולהחלים כמה שיותר מהר על מנת לעזור לחבריו בקבוצה כבר מחודש דצמבר הקרוב.

פציעתו של לוי טרפה את הקלפים בחדרי ההנהלה של מכבי נתניה, שעסוקה כרגע למצוא פתרונות לפציעתו של החלוץ. מלבד דיא סבע שהאריך את חוזהו לעונה נוספת במועדון, גם המגן הימני עומר ורד שבעונה הקודמת שיחק בשורותיה של הפועל חיפה ואמייה טגה שחקנה לשעבר של מכבי נתניה חזר וסיכם את תנאיו לעונה אחת בשורות המועדון. אין ספק כי האנשים החדשים המנהלים את מכבי נתניה, בראשם דורון אוסידון  היו"ר, לא נחים על זרי הדפנה ועובדים במלוא המרץ להחזיר עטרה ליושנה ולמנף את מכבי נתניה כמה שיותר גבוה. 

בחסרונו של ערן לוי ירגישו גם בליגת החופים שם הוא משחק כחלוץ בקבוצת דורון מוטורס נתניה. למרות שביום שישי האחרון, שיחקו מכבי דורון מוטורס נתניה ללא שחקן המפתח שלהם לוי, והביסו את תל אביב במשחק שהסתיים בתוצאה 7-2. בני לם מאמן הקבוצה העירונית בכדורגל החופים קיבל את פציעתו של לוי בהלם מוחלט ואמר: " ערן הוא ללא ספק שחקן מפתח בקבוצה, חסרונו הורגש בשישי ויורגש מאוד בהמשך. אני מאחל לו החלמה מהירה ורק בריאות"

מרגע פרסום דבר פציעתו, ערן לוי מוצף בטלפונים והודעות תמיכה וחיזוק הן מאנשי עולם הכדורגל והן אוהדי מכבי נתניה ואוהדי קבוצות אחרות בהן שיחק לוי בעבר. בשיחה איתו, ביקש לוי להודות לכולם על התמיכה, הדאגה והאהבה שמרעיפים עליו ואמר כי  הוא צריך כמה ימים לעקל את המצב החדש אליו נקלע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן