קנית זכית – כך מעודדים הרכישה בעשרות עסקים מקומיים

0
346
נועם פדלון נתניה
נועם פדלון, מנכ"ל נתניה און ליין

 

12 הגרלות עם פרסים כיפים בכל שבוע, שתי הגרלות עם פרסים נחשקים בכל חודש והגרלה אחת גדולה עם פרס אחד ענק בחודש יוני – אלה הם רק חלק משפע של יתרונות מהם ייהנו עשרות אלפים מתושבי נתניה והאזור הלוקחים חלק במיזם המכירות, בעל האופי הקהילתי, הגדול ביותר והראשון מסוגו שנעשה באזור. במיזם עצמו משתתפות עשרות חנויות מקומיות בשלל תחומים, ומהמיזם ייהנו, בעיקר, תושבי נתניה והאזור שירכשו בבתי העסק המשתתפים.

מאחורי מבצע הענק לעידוד עשרות אלפי תושבי האזור לרכוש בעסקים המקומיים, עומדת נתניה און ליין – מו"ל השבועונים נתניה און ליין בעברית וברוסית, העיתון השרון שלי, המגזין אסקפד לדוברי הצרפתית, פורטל ksn, משרד הפרסום בדיגיטל טראפיקס ומשרד הפרסום שמואלי ושות'.

"אנו מאמינים, שלקהל הקונים בחנויות המקומיות מגיע הרבה יותר", הסביר נועם פדלון, מנכ"ל נתניה און ליין: "לכן, יחד עם עשרות בעלי עסקים מקומיים המפרסמים במדיות השונות שלנו, בפרינט ובדיגיטל, הגינו את הרעיון: כל אחד מתושבי האזור, שירכוש בסכום של יותר ממאה שקלים באחת מתוך עשרות החנויות והעסקים המקומיים המשתתפים במבצע, יזכה באפשרות להשתתף בסדרה ענקית של הגרלות – בהן יוגרלו במהלך ארבעת החודשים הקרובים מאות פרסים", הדגיש נועם פדלון.

נועם פדלון – "עסקים מקומיים מהווים את הבסיס הכלכלי המשמעותי והחשוב ביותר לכל עיר ולכל יישוב. רק באמצעות עידוד העסקים המקומיים, תיהנה העיר מפריחה ומשגשוג. יתרה מזאת, עסקים קטנים מהווים מעל 90% מהמבנה העסקי הישראלי – ולכן החלטנו לעודד את הלוקאל פטריוטיות של תושבי האזור"

עד כמה לטעמך חשוב לעודד את המסחר המקומי?
"עסקים מקומיים מהווים את הבסיס הכלכלי המשמעותי והחשוב ביותר לכל עיר ולכל יישוב. רק באמצעות עידוד העסקים המקומיים, תיהנה העיר מפריחה ומשגשוג. יתרה מזאת, עסקים קטנים מהווים מעל 90% מהמבנה העסקי הישראלי – ולכן החלטנו לעודד את הלוקאל פטריוטיות של תושבי האזור ולסייע להם לבקר יותר בעסקים המקומיים ועל הדרך ליהנות מאפשרות לזכות בהגרלות".

איך תושב המעוניין לרכוש בחנות מקומית המשתתפת במבצע יידע שהיא אכן חלק מהמבצע?
"החל משבוע שעבר, מלבד פרסום רשימות העסקים במדיות של הקבוצה, חולקו בבתי העסק אשר משתתפות במבצע מדבקות המעידות כי העסק הוא חלק ממיזם הענק. מה גם, שאנו רואים כי בעלי העסקים עצמם מעודדים את הלקוחות לרכוש בסכום של 100 שקלים ומעלה ואף מסייעים להם להירשם לסבב ההגרלות – רישום אשר מבוצע בפורטל נתניה און ליין בכתובת www.ksn.co.il"

לפרטים נוספים או למילוי טפסים הקליקו: קנית זכית – ההגרלה המטורפת של נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן