קורס דירקטורים הסתיים בהצלחה בחוף השרון

0
277
קורס הדירקטורים. צילום באדיבות מועצת חוף השרון

23 תושבי קיבוצים ומושבים במועצת חוף השרון, סיימו לאחרונה בהצלחה, קורס דירקטורים ראשון מסוגו, שיזמה מועצת חוף השרון.

קורס הדירקטורים נמשך שלושה חודשים וכלל מפגשים בני חמש שעות כל אחד. לאורך הקורס פגשו הדירקטורים החדשים מרצים מתחומי תוכן רלוונטיים כגון הפן המשפטי והאחריות המשפטית של דירקטור, הפן הניהולי – קבלת החלטות, שיווק, ניהול סיכונים, ישיבות דירקטוריון וכן היכרות מעמיקה עם הפן הכלכלי הכולל דוחות שנתיים ותקציב.

במסגרת סיכום הקורס התקיימו מספר סימולציות בהן סוכמו הנושאים ונבחנו במשותף סיטואציות ודילמות מקצועיות שונות.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, נודע, כי לאור הצלחת הקורס, בוחנים כעת במועצת חוף השרון לפתוח קורס נוסף במהלך השנה הקרובה בשיתוף אוניברסיטת בר אילן, כאשר דרישות הסף להשתתפות הן תואר ראשון וניסיון ניהולי.

הילה טרייבר, מנכ"לית המועצה מסרה, כי "אחד היעדים שהצבנו לעצמנו היא פיתוח וחיזוק מנהיגות צעירה ומקומית. קורס הדירקטורים איפשר להרבה תושבים צעירים ומוכשרים לרכוש כלים חשובים שיסייעו להם, ובעתיד, כך אנו מקווים, גם ליישובים ולקהילות בהם הם חיים. הצלחת הקורס מוכיחה כי כאשר אנחנו כמועצה מספקים תכנים איכותיים התושבים מצביעים ברגליים, נהנים ומרוויחים מכך".

אליעד וייסמן, מנהל מחלקת נוער וצעירים, שיזמה את הקורס, הוסיף: "כל אחד מחברי הקורס בא עם ידע רלוונטי שונה ולכן כל אחד מהם למד אספקטים שונים. לא מעט פעמים מצאנו את עצמנו דנים על נושאים ערכיים ומתנצחים עם מרצים שמשקפים את המציאות הכלכלית של חברות עסקיות. לסיכומו של דבר היה קורס מאוד מוצלח, החיבור בין המשתתפים היה מצויין, החל מהתוכן ועד לגמישות של המרצים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן