קופת חולים כללית מחסנת את האוכלוסייה הצעירה

מוקד החיסונים של כללית בנתניה החל הבוקר לקבל את האוכלוסייה הצעירה להתחסן; בקופת החולים קוראים לכלל המבוטחים לבוא להתחסן

0
602
האחות רותם גולן מחסנת את שיראל אליהו בת 21 במתחם החיסונים בנתניה. צילום באדיבות דוברות מרחב שרון שומרון של הכללית

החל מאתמול לקוחות כללית מגיל 16 ומעלה כבר יכלו לתאם תור לחיסון קורונה באמצעות האפליקציה, האתר ומוקד השירות 2700*.

מתחם החיסונים של קופת החולים הכללית באיצטדיון נתניה מקבל את תושבי נתניה וישובי הסביבה. בקופת החולים הכללית מבקשים מכל התושבים שעדיין לא התחסנו, להגיע להתחסן נגד נגיף הקורונה.

ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון של כללית, מסר: "אני מברך על פתיחת המבצע לציבור הרחב. אנו קוראים לצעירים לבוא ולהתחסן שכן זו היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לחזור לשיגרה. הבוקר כבר שמחנו לראות את הצעירים מגיעים למוקדים של כללית במחוז ואנו ערוכים לתת מענה לכולם. בואו להתחסן".

בתוך כך מנתוני משרד הבריאות כפי שהתפרסמו הבוקר (חמישי) עולה, כי בנתניה התחסנו עד היום 82,236 תושבים המהווים 36 אחוזים מכלל התושבים. 48,607 תושבים קיבלו חיסון שני.

למרות אחוזי ההתחסנות, עדיין התחלואה נמצאת במגמת עליה. בנתניה נכון להיום ישנן 1326 חולים פעילים. נתניה כתומה עם ציון 6.3 בתוכנית רמזור. אחוז הבדיקות החיוביות בנתניה הוא 9%.

שכנתה של נתניה, אבן יהודה, הוכרזה אדומה מזה מספר ימים. על פי תוכנית רמזור קיבלה אבן יהודה את הציון 8.3 הגבוה. ביישוב ישנם 98 חולים פעילים ו-7% מהבדיקות חיוביות.

כפר יונה רשמה ירידה בתחלואה והיא כיום כתומה עם ציון 7. העיר כפר יונה הצליחה לרדת מהאדום על פי תוכנית רמזור. אחוז הבדיקות החיוביות הוא 8% עם 154 חולים פעילים.

גם בפרדסיה ישנה ירידה בתחלואה והיא צהובה על פי תוכנית רמזור עם 17 חולים ו-6% מהבדיקות חיוביות. פרדסיה קיבלה ציון 5.2.

הן בקופת החולים הכללית והן במשרד הבריאות קוראים לציבור לבוא ולהתחסן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן