קבוצה במשבר: נתניה הפסידה 2:1 לבאר שבע

מכבי נתניה שלטה במגרש במחצית הראשונה, אבל זה לא ממש הועיל לה; משטרת נתניה עיכבה לחקירה ארבעה אוהדים - שלושה מהם עוד בטרם החל המשחק

0
241
אוהדי מכבי נתניה מבעירים אבוקה. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום ניר אנשר
אוהדי מכבי נתניה מבעירים אבוקה. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום ניר אנשר

נתניה שלטה במגרש במחצית הראשונה, אבל זה לא ממש הועיל לה; משטרת נתניה עיכבה לחקירה ארבעה אוהדים.

משטרת נתניה עיכבה לחקירה שלושה אוהדים, עוד בטרם החל המשחק בין מכבי נתניה לבאר שבע. במהלך ההערכות, הבחינו השוטרים בשלושה אוהדי נתניה שהמתינו מחוץ למגרש. הם עוררו את חשדם של השוטרים. בחיפוש ברשותם נתפסו שלושה רימוני עשן ואבוקה.

במהלך המשחק הרחיקה המשטרה אוהד בחשד להדלקת אבוקה במהלך המשחק. בנוסף, שלושה אוהדים נוספים בחשד למעורבות בקטטה בין שני מחנות האוהדים.

במשחק עצמו רשמה מכבי נתניה הפסד כואב 2:1 לקבוצת הפועל באר שבע. בעוד באר שבע במגמת התאוששות, נתניה לא מצליחה להתרומם.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה נתנייתית מאלה. סטטיסטית נתניה החזיקה בכדור מעל 60% מהזמן. הבעיה, שהקבוצה לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים מול השער של עומרי גלזר. מי ששבר את זה היה היהלום פטריק טוומאסי. טוואמסי הבקיע בדקה 58 שער בביעטה ישירה מהקרן.

חילוף משולש של מאמן באר שבע ברדה, כולל שגיאות של הנתנייתים, שינה את המצב. עדן קארצב הכשיל את סוליימאנוב ושלח אותו את תומר חמד לבעוט מהנקודה הלבנה. תיקו 1:1 בדקה 75. בדקה 79 שי אליאס קיבל ברחבה כדור מדויק מרותם חטואל. אליאס בעט, איתמר ניצן הדף, אבל אותו אליאס הגיע ראשון לכדור הריבאונד והבקיע 2:1 לבאר שבע.