צהוב מסכם שבוע: הרכילות המקומית

0
151
צהוב של נתניה און ליין - נתניה און ליין מסכם שבוע

היי אנשים יפים, אז מה היה לנו? הופעה של מירי מסיקה בכיכר העצמאות, פסטיבל וידאו ארט והרבה יפים ויפות בים. יאללה, מתחילים

בשישי נערך לו בחוף פולג משחק הראווה השנתי בכדורגל חופים בין נבחרת הסלבס' בכיכובם של אייל גולן, טום קשתי, אושרי כהן, פיני חדד וכו'… וכו'… נגד נבחרת כוכבי ערוץ הספורט בכיכובם של אמיר שלח, לירן שטראובר, איציק זוהר, רז זהבי, פיני בלילי וכו'… וכו'… אממה, אלימות מילולית בין הצדדים קלקלה, לרגע, את האווירה וגם הובילה בהמשך להשעיה.

אפרופו ספורט. מי שממש התרשם לו מגרמניה הוא כדורגלן מכבי נתניה, ירין חסן, שהתענג לו על הנופים, בין לבין מחנה האימונים של מכבי נתניה, שכבר הספיקה לחזור ולרשום משחק רשמי ראשון.

כבוד ומזל טוב כפול: אחרי זוגיות של שלוש שנים, רחוקה מאור הזרקורים עם איש העסקים הבריטי רוב אנדרס, ילדה אייקון האופנה הבינלאומי, שירז טל, בת ושמה בישראל ניה. ממש רגע לפני הלידה הספיקה שירז לעבוד עד הרגע האחרון, להפוך לפרזנטורית של רשת אמריקן לייזר וגם ללדת את בתה בבית חולים לניאדו בנתניה.

נציגות חדשה ללוריאל פריז בנתניה: ויליאם מנינו פתח השבוע את המספרה החדשה שלו בשדרות ניצה, שהיא גם סלון יופי וי.איי. פי וגם ספא מפנק. שיהיה בהצלחה!

ממש חם ולוהט בענקית הנדל"ן רימקס – נתניה, שכמיטב המסורת ציינו זכייניה, האחים דודו וחיים מכלוף ובר אבדיב, סיכום חציון שנתי בטקס מרשים שהתקיים השנה באולם תשובה במכללת נתניה. קבלו גם תמונה של הסוכנים הכי חתיכים שיש: שי רובין, שי ישועה, שי ישראל ואסף נבו. אגב, יועץ הנדל"ן לבית רימקס, מיקי שטרית ורעייתו דבורה, נפשו בברלין על חשבון הרשת בצהוב מקנאים…

אם כבר בנדל"ניסטים עסקינן, אז כדאי שתדעו שבסופ"ש האחרון זה קרה. דניאל להב, יועץ הנדל"ן מקבוצת הנדל"ן REG, הציע נישואין לבחירת ליבו, נדיה גנון, שכמובן אמרה "ברורררר" בהתרגשות. שיהיה במזל!

מזל טוב גם ליקירנו, דולב זכריה, שחגג בשישי האחרון את יום-הולדתו בצימר לצד בת הזוג האוהבת נופר גבאי והמשפחה. עוד נרשמו בחגיגות גם הרמות לחיים בבר הדונקיס' בפולג לצד החברים הטובים: בן נחום, ניב קינן, דוד ג'רבי, אוהב אוזן ואבירם סמדג'ה (המאורסים!), נתנאל עמירה, ניסים גרשון, שי ארמי, כאל לוזון ואמיר שדמן.

בשיא החום ירדו לאילת שלושת המוסקטרים, יועצי הנדל"ן דקל גולדנברג, יצחק אידגרוב ויאיר מאנו. ככה סתם, בשביל הכיף.

מזל טוב גם לחברים הטובים, שהם גם הצמד הכי אהוב ומגניב בביצה הנתנייתית: שיר גלנץ ושחף שקופ, שחגגו השבוע יום-הולדת נחמדת בהפרש של מספר ימים זה מזו… אין עליכם.

ברכות גם לסטייליסט מספר אחת, בעל חנות הבוטיק "יוניק" ברחוב שטמפפר, הכוכב המקומי גיל דבש, שציין השבוע עוד שנה להיוולדו.

אחרונה אך בהחלט חביבה היא המאפרת, כוכב מכלוף, שגדלה בשנה וציינה זאת בסשן חגיגות פראיות. בין הלוקיישנים: ספא במלון רויאל ביץ', ימבה צ'ייסרים בבר דולי פרטון ומלאן זיופים שמחים בקריוקי סטייג' בר בפולג.

במערכת "נתניה און ליין" ממש אוהבים לשבור שגרה, אז השבוע יצאו עובדי העיתון המקומי הכי שווה לערב של קפה, עוגה ושאר קלוריות עודפות בבית הקפה קונצ'ה באיילנד. בצמוד אליהם חגגו גם שחקני מכבי תל-אביב, באותו הלוקיישן ממש. ואם כבר חופש אז עד הסוף, קבלו את יועצי המכירות של נתניה און ליין אורן הרשקוביץ' וטל ארזי, שחזרו מטיול משפחות פצצתי ביוון ואת אייקון הפרסום המקומי, אורלי כהן, שהתעייפה משופינג היסטרי באיטליה הרומנטית.

עד כאן, יאללה ביי. אוהבים אתכם. מוזמנים להתעדכן און ליין כאן, באתר הבית שלנו: נתניה און ליין – נתניה און ליין. ו… תשקיעו בלייק י'קמצנים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן