צהוב בביצה- קצת גוסיפ של נתנייתים…

0
299

מה קורה חברים וחברות? החורף הזה עושה לנו טוב בלב, מקווים שגם לכם…

נפתח עם המון ברכות ואיחולים לבביים לסלב הפרטי של כולנו, כוכב האירוויזיון נדב גדג', שזכה השבוע בתואר זמר השנה ושיר השנה בטקס נבחרי הילדים. תותח כבר אמרנו?!

גאווה מקומית נוספת בעולם המוסיקה, הזמרת מרגול, ציינה בשבת 67 שנים לחייה. רק נספר לכם שלאחרונה הוציאה את השיר "אהלן", בשיתוף פעולה מצחיק במיוחד עם הקומיקאי גורי אלפי, כפרודיה לשיר "הלו" של אדל. אנחנו אהבנו (וגם נקרענו מצחוק).

סתם רצינו לעדכן אתכם שהשורדת, מלכת היופי במיל' טיטי איינאו, מעלה הילוך ביחסים המתוקשרים עם בן הזוג, ישראל אור, על כך יעידו הפלאשים בשלל האירועים הנוצצים. בצהוב מחכים לטבעת….

בשלישי שעבר התקיימה הפתיחה הגדולה של המסעדה החדשה "פיתה", הממוקמת לה בלב הסיטי ברחוב ויצמן. השוס: פיתה מרובעת הנאפית במקום. הבעלים, שמעון ומאיר, פינקו את האורחים שבאו לפרגן, ביניהם, שחקני מכבי נתניה שהגיעו להתפנק על בשרים וסלטים.

זה קרה ברביעי האחרון. מאות אנשים פקדו את אולמי "דה וואן" לכבוד בת המצווש של שיראל לבית משפחת מור. ההורים המאושרים, ציון וסימה מור, התרגשו עד דמעות… פרגנו בנוכחותם הקולגות ממשפחת רימקס: אורטל ארזי, ליאת מנשרוב ועוד רבים וטובים.

רגע לפני שהחלה העונה החדשה של "האח הגדול" תפסנו לפפראצי את הנתנייתי, איציק כהן, שבמקרה (או שלא) הוא גם עוזר הפקה ותיק בריאליטי "האח הגדול", בזמן הכנסת הדיירים אל בית האח. אפשר גם? גברת צהוב חולה על מצלמות 24/7.

סמסו מברוכ ובשעה טובה לבעלים של "פרודג", נטלי וגונן סרוסי, לרגל המעבר למקום החדש דנדש ברחוב הקדר 42. על הדרך סידרנו לכם תמונה של שניהם עם הבן דוד.

קצת ימי הולדת. אוריה מעוז, יועצת הנדל"ן לבית "מצדה" גדלה בשנה. את החגיגות ערכה בפאב הרצלייני מוקפת בקולגות ובני משפחה.

גם קובי דדוש גדל בשנה. אליו מצטרפת יועצת הנדל"ן לבית "הום אין ישראל", ליאורה בן ארי. ואילו בשבוע שעבר היה זה פרדי (רסד) בוריקה שחגג 28 לחייו וגם את פתיחת העסק המחודש. המון מזל טוב!

אנחנו ממש קינאנו בסופ"ש באוריאן זיגדון ואלי גלאם, שארזו את עצמם לממלכה הדרומית, אילת. עבורם זוהי חופשה לפני חופשה, כי כבר במוצ"ש הקרוב הם טסים לבטן-גב בתאילנד… ואנחנו שואלים: איפה אנחנו בכל הסיפור?

ועוד קצת שמח, ככה לידיעתכם. האושיה המקומית נטלי נעים חגגה יום-הולדת ביום ראשון האחרון. ולא רק היא בין החוגגים, אלא גם אור יששכר אשר חגג במוצ"ש יום הולדת עם כל החברים בהרמת כוסית. אנחנו בצהוב יודעים, שאור ממש מייחל לשחזר לעצמו (שוב) את הטיול הגדול בדרום אמריקה, אז נאחל לו שיסע במהרה (רק אחרי סיום התואר ושיביא מתנות, ברור).

ממש לפני סיום מגיע צל"ש צהוב לאמיר אביטוב, מייסד ומנכ"ל חברת רוזנטל – השקעות נדל"ן בחו"ל, שהפיק ערב מיוחד ללקוחות, למשקיעים ולחברים טובים – בו נהנו האורחים הרבים מהרצאות וטעימות של יין (יקב מונד), גבינות איכותיות, סיגרים משובחים וכמובן שיחות על נדל"ן. קפץ לבקר ועל הדרך הסביר ארוכות על יין, המשנה לראש העירייה, הרצל קרן, שהוא, למי שאינו יודע, מומחה ליין.

יאללה ביי…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן