פשטידת במבה – אין יותר ישראלי מזה

על פשטידת במבה ילדים משתגעים (והאמת, שגם הבוגרים יותר). הכי חשוב, מדובר במתכון הכי ישראלי שיש והליך הכנה פשוט עוד יותר...

12
1076
על פשטידת במבה ילדים משתגעים (והאמת, שגם הבוגרים יותר). הכי חשוב, מדובר במתכון הכי ישראלי שיש והליך הכנה פשוט עוד יותר...
צילום fotolia

על פשטידת במבה ילדים משתגעים (והאמת, שגם הבוגרים יותר). הכי חשוב, מדובר במתכון הכי ישראלי שיש והליך הכנה פשוט עוד יותר…

הרבה מאכלים מתחרים על התואר הכי ישראלי שיש, אז ישבתי וחשבתי וחיפשתי מתכון שימצה את המרכיבים הכי ישראלים שיש – לדעתי. מה שתפס אותי זו שקית הבמבה, החטיף השובב והצהוב.

הבמבה היא המוצר הכי ישראלי בעיני, היא מלווה אותנו משנת 1965 ובין אם היא מלוחהממולאת נוגט או אדומה, היא ישראלית בכל רמ"ח בוטניה וקמח התירס ממנה היא עשויה. כן, סתם ככה לידיעתכם, במסגרת עובדות שכדאי לדעת: הבמבה עשויה מתירס ולא מבוטניים – חמאת הבוטנים היא רק הציפוי. 

החוכמה בפשטידת במבה היא הפשטות. החומרים פשוטים וזמינים, אל תנסו לסבך ולהוסיף עשבי תיבול או בצל מטוגן. ילדים אוהבים אוכל פשוט ובצבעים אחידים, ואם במקרה מדובר בחטיף הכי פופולרי בישראל, אז לכו עליו בכל הכוח. תנו לצהוב השובבי להוביל. 

פשטידת במבה (מתאימה גם למי שרגישים לגלוטן)

המרכיבים :
3
כפות שמן
חצי כוס פירורי לחם
2
כפות קמח תירס
שקית במבה גדולה
כוס לבן או אשל או שמנת חמוצה
4
ביצים
כפית מלח
200
גרם גבינה צהובה העמק מגורדת

אופן ההכנה:

שימו לב כמה זה קל: משמנים תבנית פיירקס בשמן ומקמחים בפירורי הלחם.
מערבבים את כל שאר החומרים בקערה, יוצקים לתבניתאופים שלושת רבעי שעה בחום בינוני (180 מעלותעד שהפשטידה מקבלת צבע זהוב. מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

גיליתי לכם על קצה המזלג את הבמבהאבל יש גם עוגת גלידת במבהפאי במבה ואפילו במבה מטופו לטבעוניים (ללא ביצים). 

12 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן