פסטיווקאלי 2022 – פסטיבל הזמר העברי של נתניה חוזר

דני סנדרסון ומזי כהן, שמעון בוסקילה וגלית גיאת - אלה הם רק חלק מהאמנים שישתתפו בפסטיבל הזמר העברי של נתניה - פסטיווקאלי 2022

0
1108
שמעון בוסקילה יופיע בנתניה במסגרת פסטיווקאלי 2022. צילום גלב סמירנוב
שמעון בוסקילה יופיע במסגרת פסטיווקאלי 2022. צילום גלב סמירנוב

דני סנדרסון ומזי כהן, שמעון בוסקילה וגלית גיאת – אלה הם רק חלק מהאמנים שישתתפו בפסטיבל הזמר העברי של נתניה – פסטיווקאלי 2022.

פסטיווקאלי 2022 – פסטיבל הזמר העברי ביוזמת עיריית נתניה שזכה להצלחה בשנים האחרונות, יתקיים בין התאריכים 8-10 באוגוסט.

הרעיון העומד מאחורי הפקת הפסטיבל הוא שימור הזמר העברי לדורותיו והנגשתו לקהל הרחב. הפסטיבל השנתי מתקיים בשכונת "עיר ימים", שרחובותיה נקראים על שמות אמני ישראל לדורותיהם. על הנינול האמנותי מנצח אילן גלבוע וכרגיל יכלול פסטיווקאלי הפקות מקור והופעות ייחודיות.

המופעים המרכזיים יתקיימו באמפי דשא – קניון עיר ימים. דני סנדרסון ומזי כהן יחגגו 55 שנות יצירה.

במופע 'שהשמש תעבור עלי' – מופע מחווה למשורר והפזמונאי יורם טהר לב ז"ל, ישתתפו מירי אלוני, יהודה אליאס, שמעון בוסקילה, קלייר בן דוד וגלית גיאת.

היכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין – עיר ימים יקדיש מפגש לזכרו של אורי זוהר ז"ל. את האירוע ינחה יואב קוטנר ויופיעו ג'קו אייזנברג, כפיר בן ליש, רוני וגיל בר הדס.

ערב משירי יגאל בשן ולהקות פיקוד צפון חתקיים גם כן בהיכל התרבות וכן מופע מחחה לזמר היוצר וחתן פרס ישראל אביהו מדינה ולזמר הים תיכוני. הערב יתקיים בהנחיית דן שפירא. ברשימת המשתתפים  אנה שפיץ, עינת אזולאי ומיקי בן עטר. כ

בסימפוזיון בנושא "רק מילה בעברית" יקחו חלק יורם רותם ,יאיר ניצני ויוני רועה. הזמרת סוזי מילר תדבר על האם זה טוב או רע לשיר ולשלב גם אנגלית.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן