פוסט קורונה: קמפיין חדש לעידוד תיירות פנים בנתניה

עיריית נתניה והאגודה לעידוד תיירות נערכים לימי הפוסט קורונה ולהגברת תנועת תיירות פנים לנתניה. במקביל, הידוק יחסים בינלאומיים עם מדינות מפתח לקידום תיירות חוץ לנתניה.

0
1970
קיץ בנתניה - טיילת המלונות בנתניה. עידוד תיירות פנים בנתניה ועידוד תיירות חוץ לנתניה
טיילת המלונות בנתניה. צילום רן אליהו

עיריית נתניה והאגודה לעידוד תיירות נערכים לימי הפוסט קורונה ולהגברת תנועת תיירות פנים לנתניה. במקביל, הידוק יחסים בינלאומיים עם מדינות מפתח לקידום תיירות חוץ לנתניה.

בתום ישיבה שהתקיימה במלון מגדל דוד בנתניה, בהשתתפות יו"ר התאחדות בתי המלון בנתניה דני רונן, סגן ראש העיר אפרים בולמש ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא – הוחלט לפעול במשותף לקידום תיירות פנים בנתניה ולנתניה. במסגרת זו תפיק עיריית נתניה קמפיין פרסומי לקיץ הקרוב. בנוסף, תכנון אטרקציות לטובת התיירים הלנים בבתי המלון, המשך חשיפת נתניה בפני סוכני תיירות פנים ועוד.

במקביל, כך נמסר, פועלת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, יחד עם האגודה לעידוד תיירות, לחיזוק והידוק היחסים הבינלאומיים. בין השאר, עם ראשי הערים התאומות לנתניה, עם שגרירים וגורמים משפיעים.

רק לאחרונה נפגשה פיירברג-איכר עם שגריר מרוקו בישראל,  עבדל רחים ביוד. כמו כן עם שגרירי רוסיה, מולדובה ובלרוס. המפגש עם האחרונים, במסגרת טקס שאורגן בפלנתניה לציון 60 שנה לטיסתו של האדם הראשון לחלל.

לחיזוק הקשר עם איטליה, יתקיים במעמד שגריר איטליה בישראל, טקס לחנוכת כיכר סן רמו. הכיכר הוקדשה לועידת סן רמו, ועידה שלפני 101 שנים, הועידה את ארץ ישראל לעם היהודי.

אפרים בולמש, הממונה על התיירות וקשרי חוץ, מסר כי "למרות התקופה המאתגרת, הבטחתי למלונאים לעשות כל מאמץ כדי לסייע בהחזרת התיירים לנתניה. המטרה היא להגיע לאותם שיאים אליהם הגענו בעבר. מדובר בענף כלכלי מרכזי בעיר, המפרנס אלפי  עובדים במלונות. לצד זאת, מאות עובדים במסעדות, בחנויות , במוניות ובענפים הנלווים".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן