מעל 600 ערכות יזכור חולקו בנתניה למשפחות שכולות

זו השנה השנייה בה מחלקת עיריית נתניה, באמצעות עמותת רגעים ובית יד לבנים את "ערכות יזכור" באמצעות מאות בני נוער ומתנדבים.

0
196
מיזם ערכות יזכור - נתניה 2021
מיזם ערכות יזכור למשפחות השכולות בנתניה

זו השנה השנייה בה מחלקים מאות בני נוער "ערכות יזכור" למשפחות השכולות בנתניה.  מיזם המבוצע על-ידי עיריית נתניה, באמצעות עמותת רגעים ובית יד לבנים.

 לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה חולקו השבוע כ-600 "ערכות יזכור" למשפחות שכולות, בני ובנות העיר נתניה. המיזם התקיים זו השנה השנייה ביוזמת ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר. המיזם מתבצע על-ידי עיריית נתניה, "רגעים"-העמותה לחינוך בלתי פורמלי ובית יד לבנים. גם השנה מאות מתנדבים, החל מבני נוער ועד הגיל השלישי, ביקרו את המשפחות השכולות.

 חברת  מועצת העיר והממונה על מתחם "יד לבנים", תרצה גרינפלד, מסרה כי"אני נרגשת משיתוף הפעולה במיזם החשוב. מיזם שהפך למסורת של חלוקת ערכות נרות זיכרון למשפחות השכול ולמשפחות נפגעי הטרור. מחמם את הלב לפגוש את מאות המתנדבים בכל שכבות הגילאים. מתנדבים שהגיעו לחלוקה מתוך רצון לחבק ולהוקיר את המשפחות".

"האובדן הינו חלק בלתי נפרד מחיינו בתקומת מדינת ישראל. מחובתנו הרגשית והמוסרית לזכור ואף להנציח", אמר מנכ"ל "רגעים", משה קייזלר. 

מאות המתנדבים, שלקחו חלק במיזם ביקרו בתיהם של המשפחות השכולות עם ערכות "יזכור". הערכות כוללות נר זיכרון, ספר קידוש ומכתב אישי מראש העיר. המתנדבים שמעו את סיפורי ההנצחה, נחשפו לתמונות ותיעודים מתקופת שנות חיותם של הנופלים. בעיקר, שימשו עוגן רגשי-חברתי עבור אותם משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם.

 המיזם" לכל נר יש שם" הוא פרויקט משותף לשבעה. עיריית נתניה, "רגעים"-העמותה לחינוך בלתי פורמלי, מחלקת הנוער ורשת המתנ"סים בעיר. וכן, יד לבנים סניף נתניה, המועצה הדתית ועמותת ידידים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן