עקיבא יצחקי: חי את השטח – לא מבטיח, מקיים!

0
485
עקיבא יצחקי - סיור נתניה
עקיבא יצחקי יחד עם לאה אוזן- חיים את העיר

בימים אלה מציינת תנועת קשת בראשות עקיבא יצחקי שסימנה בקלפי (עי), עשור להקמתה. זו גם התנועה החברתית היחידה בנוף הפוליטי המקומי. בראש התנועה עומד חבר המועצה ומחזיק תיק החינוך, עקיבא יצחקי, חבר המועצה היחיד בעיר המפרסם ובגלוי את מספר הטלפון הנייד שלו. את עקיבא מלווים במשך למעלה מעשור עשרות פעילי שטח, חברי ועדים ומתנדבים ללא כל תמורה ששמו לעצמם למטרה לשנות את המצב הקיים".

הישגים ציבורים רבים רשומים על שמך ובכל זאת אתה מוותר על הקרדיט המגיע לך בזכות. למה?

"ייעודי הוא לשמש כמשרת ציבור. זו תכליתי וזו דרכי. כאשר שימשתי כממונה בתחום הכיבוי, והובלתי את תחנת נתניה לקדמת הבמה, העדפתי שאת "הקרדיט" ייקח כל מי שמעורב, כאשר שימשתי כמחזיק תיק השכונות וקידמתי דברים רבים, העדפתי שאת "הקרדיט" ייקח כל מי שמעורב. כך גם בחינוך: כמשרת ציבור אני לוקח אחריות על מה שטעון תיקון, ומה שראוי לשבח אעניק ובשמחה לאנשי המקצוע או לכל גורם אחר שיחפוץ בזה".

במשך שנים אתה נמנע מלציין שאתה, למשל, רס"ן במיל'. מדוע?

"אני גם נמנע מלציין שאני רב, טוען רבני, מורה לשעבר ומתנדב דרך קבע במספר עמותות. במקום להתהדר בתארים, אני – כמו חברי רשימתי כולם – מעדיף את העשייה. אני לא מאלה שמבטיחים, אבל מאלה שיעשו הכל כדי לקיים. כל חברי רשימתי כמוני. חיים את העיר, את השכונות הוותיקות והמוחלשות, את השכונות החדשות, את מרכז וצפון העיר כל יום, כל שעה. אנו מסייעים בהתנדבות מלאה לכל אדם באשר הוא אדם, ואנחנו מאמינים, שתפקיד העירייה הוא לשרת את הציבור ולא להפך, ושתמיד ניתן  להשקיע עוד יותר בתושבים!. נאה דורש, נאה מקיים. אני זמין לכולם תמיד ולא רק בבחירות: 052-2-888-212".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן