עמק חפר: מבנה חדש לבית ספר שפרירים א' לילדים עם צרכים מיוחדים

בית הספר, בו לומדים 170 תלמידים מ-41 רשויות, תוך התמחות בחינוך לילדים עם צרכים מיוחדים, ייקרא מעתה "בנימין רוטמן שבילי העמק". 

0
1330
בבית ספר
בית הספר לחינוך מיוחד - עמק חפר

בית הספר, בו לומדים 170 תלמידים מ-41 רשויות, תוך התמחות בחינוך לילדים עם צרכים מיוחדים, ייקרא מעתה "בנימין רוטמן שבילי העמק". 

המועצה האזורית עמק חפר, משרד החינוך וארגון "אלומות אור" יחנכו עם פתיחת שנת הלימודים את בית הספר שפרירים א'. מעתה ייקר שמו: "בנימין רוטמן שבילי העמק".

בבית הספר, המשרת תלמידות ותלמידים מעמק חפר ומ-41 רשויות נוספות, לומדים כ-170 תלמידים. כעת, לאחר שנים רבות, הוא עוזב את משכנו הוותיק בגבעת חיים איחוד.
בבית ספר "בנימין רוטמן שבילי העמק" הושקעו כ-24 מיליון ש"ח – כך שיהיה מותאם לצורכי התלמידים. הוא אף נהנה מתרומה נדיבה של ארגון "אלומות אור" לטובת הצטיידות, קידום תכנים חינוכיים, אביזרים פדגוגיים ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר לקידום התפתחותם ועצמאותם של תלמידי בית הספר.

בית הספר, שמנהלת אורית מליחי, נחשב למוביל בתחומו. בבית הספר מופעלות תוכניות פדגוגיות ייחודיות אשר זיכו אותו בפרס החינוך לשנת תשע"ח.

בית הספר החדש נבנה לפי התפיסה הפדגוגית ובהתאמה לצורכי התלמידים. הוא כולל מרחבי למידה חדשניים, מטבח וחדר לימוד בישול וחדר אוכל. כמו כן יהיו בו מתחם של גינה לימודית, סדנאות אומנות, עיצוב שיער, מוסיקה, קולנוע, נגרות, מרכז בעלי חיים, תאטרון, עיצוב אופנה, רובוטיקה וחדרי טיפול.

בבית ספר "בנימין רוטמן שבילי העמק" הושקעו כ-24 מיליון ש"ח – כך שיהיה מותאם לצורכי התלמידים. הוא אף נהנה מתרומה נדיבה של ארגון "אלומות אור"

ראש מועצת עמק חפר ד"ר גלית שאול אמרה, כי "אני שמחה שהגענו לרגע הכל כך משמעותי הזה. בית הספר שפרירים א', שנקרא מעתה 'בנימין רוטמן שבילי העמק' הוא מוסד חינוכי איכותי ביותר. כעת גם התנאים הפיזיים יהלמו את אלה הפדגוגיים. היו לא מעט מכשולים ועיכובים בדרך להקמת בית ספר, אבל הצלחנו להתגבר עליהם.  מדובר בשיתוף פעולה של משרדי החינוך והתחבורה, המועצה, ועד ההורים והנהלת בית הספר. כל זאת, על מנת לתת לתלמידות ולתלמידי בית הספר את המענים הטובים ביותר".

"המועצה שלנו נחשבת לאחת הרשויות המובילות בתחום החינוך המיוחד. אנו רואים זכות בהקמת מסגרות כאלה בעמק חפר למען התלמידים שלנו שיוכלו ללמוד קרוב לביתם. למען תלמידים רבים נוספים מרחבי המדינה שנהנים ממוסדות חינוך מצוינים וצוותים מעולים".

רוברט זינגר, יו"ר אלומות אור, הוסיף כי "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת חנוכת בית הספר החדש. אנו שמחים שכל הצדדים המעורבים  הצליחו לבסוף לשתף פעולה. כולנו יד ביד, לטובת המטרה החשובה מכל – חינוך ילדים עם צרכים מיוחדים".

"ארגון אלומות אור המקדם מצוינות בחינוך המיוחד מלווה זה מכבר את בית הספר. אנו שמחים שהצלחנו לקחת חלק בקידום המאבק לפתיחת בית הספר החדש, שיהיה בית חינוכי ברמה הגבוהה ביותר לתלמידים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן