עמותת מטב העניקה מענק כספי מיוחד למטפלות סיעודיות מנתניה

לא רק בהייטק: מענק הוקרה כספי הוענק למאות מטפלות סיעודיות תושבות נתניה. ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב: המטפלות הסיעודיות עושות עבודת קודש. 

0
392
לא רק בהייטק: מענק הוקרה כספי הוענק למאות מטפלות סיעודיות תושבות נתניה. ליאור שטרסברג, מנכ
מענק כספי מיוחד מעמותת מטב לאלפי מטפלות סיעודיות.

לא רק בהייטק: מענק הוקרה כספי הוענק למאות מטפלות סיעודיות תושבות נתניה. ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב: המטפלות הסיעודיות עושות עבודת קודש. 

עמותת מטב, העוסקת בניהול ופיתוח שירותים  לאזרחים ותיקים, העניקה החודש מענק כספי למטפלות סיעודיות תושבות נתניה. ברחבי הארץ קיבלו את המענק מעל ל-10,000 מטפלים ומטפלות סיעודיות בעמותה, בהיקף כספי כולל של 5.5 מיליון שקלים.

ליאור שטרסברג, מנכ"ל מטב מסר כי מדובר במענק הוקרה שהוא ייחודי, בענף הסיעוד. על המענק החליטו פה אחד בהנהלת מטב ובוועד המנהל של העמותה. זאת, במטרה להוקיר ולהעריך את עבודתן המסורה של עובדות ועובדי העמותה העוסקים בטיפול סיעודי. "זו עבודה מאתגרת וקשה שלא תמיד מקבלת את המקום הראוי לה בשיח הציבורי", אמר.

לעמותת מטב מעל 50 סניפים ונקודות שרות ברחבי הארץ. היא מעסיקה כ-20,000 מטפלים ומטפלות  המעניקות שירות ליותר מ-30,000 לקוחות בתחום הטיפול והסיעוד הביתי. המענק הינו חלק מתוכנית הטבות ייחודית, שפותחה בעמותה  עבור עובדיה.

"המטפלות הסיעודיות עושות עבודת קודש ומסייעות להורים הקשישים של כולנו. הן קרן האור שנכנסת הביתה בכל יום, מסכם  שטרסברג. "גם השנה, ולאורך כל תקופת הקורונה, הן הוגדרו כחיוניות למשק וכחלק ממערך החירום במדינה. האזרחים הוותיקים, במיוחד הסיעודיים המתגוררים בביתם, זקוקים לעזרה יומיומית כמו אויר לנשימה. המטפלות שלנו מכל הארץ, ממשיכות להגיע אליהם גם כשבני משפחותיהם היו מצויים בבידוד".

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן