עליה חדה במספר חולי הקורונה בנתניה

53 חולים פעילים, 1480 תושבים בבידוד בנתניה; כך עולה מנתוני משרד הבריאות; נתניה אוטוטו צהובה עם ציון 4.42 על פי תכנית רמזור

0
333
תמונה המתארת בדיקת קורונה בנתניה, באמצעות שימוש מטוש. בדיקות קורונה בנתניה מבוצעות בנקודות מוסדרות: מתחמי בדיקה לציבור הרחב.
בדיקת קורונה. צילום אילוסטרציה bigstock

מספר חולי הקורונה בנתניה ממשיך לעלות בצורה חדה. ביום רביעי לפני שבוע היו בנתניה 11 חולים מאומתים. שבוע לאחר מכן נתניה בעליה חדה עם 53 חולים מאומתים ו-1480 תושבים בבידוד. עוד עולה, כי רק ביממה האחרונה נוספו בנתניה 13 חולי קורונה.

לפני כשבוע נתניה רשמה ציון של 0.1 על פי תוכנית רמזור, מדד תחלואה מרשים שבו שמרה נתניה על הצבע הירוק, אולם היום נתניה אוטוטו צהובה עם ציון 4.42. במידה ונתניה תגיע לציון 4.5 היא תצבע בצהוב.

ביום שישי האחרון הוחלט להחזיר את המסכות במקומות סגורים, אולם נראה, כי בנתניה נוהגים כמו בנתניה. בקניון השרון ובקניון עיר ימים עשרות רבות של תושבים נראו ללא מסכות. גם אכיפה לא נראתה בשטח.

מנתוני משרד הבריאות עולה, כי בנתניה לא נרשמה עליה משמעותית ורק 57.86 אחוז מהאוכלוסיה קיבלו שתי מנות חיסון.

תושבת נתניה, אמא לשני בנים בגיל העשרה, סיפרה, כי היא חוששת לחסן את ילדיה. היא עצמה חוסנה. אולם תופעות הלוואי שאירעו לנערים שהתחסנו, כמו דלקת בשריר הלב מונעת ממנה לשלוח את ילדיה להתחסן. לדבריה הורים רבים חוששים מתופעות לוואי מסוכנות ולכן ההיענות לחסן ילדים החל מגיל 12 נמוכה.

ראש העירייה, מרים פיירברג איכר, פנתה לציבור וביקשה להקפיד על ההנחיות וכן קראה להתחסן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן