עליה חדה בחולי הקורונה – נתניה עיר אדומה

בצד המלצת משרד הבריאות לעטות מסכות בחללים סגורים נמשכת העלייה במספר חולי הקורונה; העיר נתניה הוכרזה כעיר אדומה עם 22% מהבדיקות חיוביות

0
395
העיר נתניה אדומה על פי נתוני משרד הבריאות. צילום מסך מתוך אתר משרד הבריאות

מספר חולי הקורונה המאומתים ממשיך לטפס במהירות. מנתוני משרד החינוך עולה, כי העיר נתניה, נכון לתאריך ה-12.6.22, היא עיר אדומה. על פי תכנית רמזור 22% מהבדיקות בנתניה חיוביות. שיעור שינוי המאומתים הוא 123% והציון על פי תכנית רמזור 8.3. בנתניה נכון לתאריך זה ישנם 683 חולים פעילים.

קדימה צורן הסמוכה המצב קשה יותר. 53% מסך הבדיקות בקדימה צורן הן חיוביות. שיעור שינוי המאומתים עומד על 210% והציון על פי תכנית רמזור הוא 10 – הציון הגבוה ביותר בתחלואה.

אבן יהודה אף היא אדומה עם ציון 8.5. 18% מהבדיקות לגילוי הנגיף חיוביות ושיעור שינוי המאומתים הוא 78%.

התחלואה בכפר יונה אף היא בעליה חדשה. כפר יונה אדומה עם ציון 9.8 על פי תכניות רמזור. 30% מהבדיקות בכפר יונה הן חיוביות ושינוי שיעור המאומתים הוא 63%.

לאור העלייה בתחלואה ממליץ משרד הבריאות לעטות מסכות בחללים סגורים ובפרט בהתקהלויות.

ממשרד הבריאות מסרו: "בימים האחרונים מורגשת בישראל עליה חדה מאד בכמות המאומתים לקורונה. יחד איתה נרשם זינוק גם בתחלואה הקשה. אנחנו רוצים לשמור על השגרה – אבל גם על הבריאות. על כן אנחנו מבקשים מכם להקפיד לעטות מסכות בחללים סגורים. לא, כי זו חובה, אלא כי זה מעשה של סולידריות ואכפתיות כלפי הזולת. עטיית מסכה היא פעולה פשוטה, אי הנוחות היא שולית לעומת התרומה והיכולת לעבור את העלייה הזו בשלום ובמינימום תחלואה קשה ונפטרים. על כולנו להקפיד לשמור על עצמנו ועל אחרים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן