עיריית נתניה: קו זהב טלפוני לבני 60 ומעלה להסעה לחיסון

עיריית נתניה פתחה קו טלפון ייעודי לפניות של בני 60 ומעלה המתקשים לקבוע מועד לחיסון; מתנדבים יסייעו בתיאום תור ובמידת הצורך גם הסעה

0
318
בדיקת קורונה בנתניה - חולי קורונה בנתניה
בדיקת קורונה. צילום מתוך פרסום עיריית נתניה

עיריית נתניה פתחה קו טלפון ייעודי לפניות של בני 60 ומעלה המתקשים לקבוע מועד לחיסון; מתנדבים יסייעו בתיאום תור ובמידת הצורך גם הסעה

ביום שלישי פתחה עיריית נתניה את "קו הזהב". מדובר בקו טלפון ייעודי לפניות של בני הגיל השלישי המתקשים לקבוע מועד לחיסון קורונה. עובדים ייעודיים שהוקצו במיוחד יענו לטלפונים ויעניקו סיוע מהיר ויעיל בתיאום התור לחיסון. זאת בהתאם למדיניות קופות החולים הרלוונטיות. כמו כן, אנשים הזקוקים להסעה בהגעה לתור לחיסון יקבלו סיוע גם בכך.

מהלך זה של עיריית נתניה- מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, הינו להעלאת מספר המתחסנים  בגילאי 60+ לצורך שמירה על בריאותם. נכון להיום רק 55% מאוכלוסיית גילאי 60+ התחסנה.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה כי "בעיצומו של הסגר השלישי המשפיע על כל אחת ואחד מאיתנו ובפרט על אוכלוסיית הגיל השלישי, יש לנו תקווה גדולה שממדי מגפת הקורונה ירדו בקרוב הודות לחיסונים. זוהי הדרך היחידה להתמודד עם המגיפה, הדרך היחידה לשוב לשגרת החיים".

"אני קוראת לתושבי נתניה ובפרט לבני 60+ להתחסן. במיוחד עבורכם הקמנו מערך סיוע לתיאום התור לחיסון ללא בירוקרטיה וסיוע בהסעה למקום החיסון, כל זאת על מנת שתתחסנו ותשמרו על בריאותכם. יחד נהפוך את נתניה לעיר מחוסנת ונחזיר אותה לעיר שוקקת חיים".

קו הזהב –   09-9663430 ראשון עד חמישי בין השעות 8.00-16.30

 תושבים המעוניינים לסייע בהתנדבות בהסעת בני הגיל השלישי לחיסונים' מוזמנים להתקשר: 09-8622663

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן