עידן הברבי סטייל? ורוד זה השחור החדש

1
335
ורוד בעיניים - נתניה מתלבשת
ורוד בעיניים. שתי מערכות לבוש לקסטרו. צילום טל קרת. סט של ברשקה

כבר בשבועות האופנה בפריז ומילאנו, בהם הוצגה קולקציית אביב קיץ 2017, ניתן היה לראות את השימוש בטוטאל לוקים ורודים שלמים בתצוגות של גוצ'י ולנטינו וקלואה. ורוד בעיניים היה גם במלתחה הנשית בתצוגות של סלין ובלנסיאגה. אכן, ורוד – הצבע – מוכיח עצמו כצבע חזק ומשפיע ומסתמן שהוא הולך להיות הטרנד החזק והמשמעותי ביותר לאביב הקרוב.

כסטייליסטית אני מבלה את מרבית שעות היום בחנויות בקניונים. אני אוספת בגדים להפקות, עושה קניות ללקוחות, בין היתר, גם מזהה מגמות ומנתחת את השוק. כמו כל טרנד, גם הצבע הוורוד חלחל מבתי האופנה הגדולים אל רשתות האופנה – בין אם מדובר בצבע ורוד פסטל, פודרה דהויה או בעלת גוון מנצנץ או בין אם מדובר בצבע ורוד עז או אפילו ורוד פוקסיה.

ורוד בעיניים - ניין ווסט
ניין וסט. עלות: 549.9 ₪. צילום ירון ויינברג

קנדל ג'נר והיילי בולדווין מתהדרות בצבע ורוד בכל הזדמנות. אפילו ביונסה, ההריונאית הכי מדוברת בעולם, אימצה את הטרנד עם הופעה ורודה מכף רגל ועד ראש – כולל כובע קסקט שכולו ורוד מנצנץ.

מעבר להיותו צבע אביבי ומרענן, הצבע הוורוד מלווה לאורך השנים גם באג'נדה נשית ברורה. מאז עלייתו של טראמפ, אף יותר מתמיד.

כדי לחקור אף יותר, שאלתי נשים ישראליות בטווח גילאים שונה מה דעתן על הטרנד הוורוד ואיפה עובר הגבול שלהן. כפי שצפיתי, לא כולן התברכו ביצרים אופנתיים דרמטיים ורצון להתבלט ולבלוט – במיוחד כשמדובר בלוק שלם המורכב אך ורק מצבע ורוד על גווניו השונים. מנגד, מרביתן אישרו שיאמצו חלקי לבוש בצבע ורוד – כחלק ממראה כולל.varod_style_b

איך להשתמש בפריטים בצבע ורוד על גווניו השונים מבלי להיראות כמו ברבי?

הצעתי האישית למי שחוששת משינויים חדים, היא להתחיל בפריט לבוש אחד בצבע ורוד. אם את פחות מתחברת לוורוד פוקסיה או שוורוד בייבי ילדותי לך מדי, אני ממליצה על ורוד פודרה בגוון סולידי המזכיר צבע אבן ניטרלי.

אם את מאוד אוהבת את גווני הוורוד העז אך אין לך אומץ ללבוש אותם כפריטי לבוש, אני ממליצה לשלבם בפריטים משלימי לבוש כגון תכשיטים, תיקים או נעליים. בהופעה כזו, התחכום יבוא לידי ביטוי בלי צורך להוסיף מילה.

לאלה שדווקא כן מוכנות לקחת את הטרנד עד הסוף אבל רוצות לדעת איך משלבים את הצבע הוורוד במלתחה, בלי להראות כמו בובת ברבי מהלכת, יש רק תשובה אחת: רצוי להשתמש בכל נגזרותיו של הוורוד ולשלבם יחד להופעה אחת. שילוב של נעל בוורוד בייבי יחד עם חצאית בוורוד פודרה וחולצה בוורוד פוקסיה יקנו מראה גבוה, נשי, מאוד מעניין ועדכני.

רוצות לקחת את הטרנד צעד נוסף קדימה? נסו לשלב בגד בוורוד פוקסיה, יחד עם בגד בצבע אדום כמו הבלוגריות המובילות בעולם.

כתבות נוספות על עולם האופנה והסטיילינג:

עולם האופנה השתגע: בין הסגול לפרחוני

חמישה פריטי אופנה חובה בכל ארון בגדים

חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

גבר, שפר הופעתך! מה נשים באמת רוצות..

אהבתם, מוזמנים לפרגן בשיתוף…

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן