סינמה קידס – סרטים לילדים במחיר שפוי

0
337
סינמה קידס,קולנוע נתניה

אין זה סוד, שיציאה לבית הקולנוע הפכה מזמן, מעבר לחוויה, גם להוצאה כלכלית לא קטנה – בוודאי כשמדובר בבילוי המשותף להורים וילדיהם. עלות כרטיס הכניסה והעצירה בדוכן לממכר פופקורן ושתיה עשוי להסתכם בסוף הסרט בעשרות שקלים לכל ילד. בשבילזה נולדה מיזם סינמה קידס.

דנה סלע (37), מנהלת תקשורת שיווקית של קבוצת יכין, המחזיקה את מתחם Y Center (לשעבר יכין סנטר) עומדת מאחורי שיתוף פעולה עם גלובוס מקס, בפרויקט  "סינמה קידס" שעתיד להסתיים בחודש הקרוב, בו עמדו הצורך וגם ההבנה, בפעילויות מוזלות ובמקרים מסוימים ללא עלות למשפחות בכלל ולילדים בפרט. בריאיון מיוחד מסבירה דנה סלע איך הגיעה לרעיון ומה עוד מתוכנן.

איך נולד הרעיון לקיים הקרנות של סרטי קולנוע לילדים במחיר מוזל?
"חשיבה משותפת שלי ושל הנהלת גלובוס מקס בנתניה הובילה ליוזמה הזו, שגוררת פידבקים חיוביים מהרגע שעלתה לאוויר. ניסינו לחשוב על אטרקציה שתהיה רלוונטית לימי החורף, בהם אין פעילויות חוץ ואשר תתאים לכל המשפחה – מבלי שההורים יצטרכו לפשוט את הרגל. אני בתור אמא מבינה ומכירה את הצורך לזמן איכות עם המשפחה. למעשה אני מונעת מהמקום הזה של להעסיק את הילדים ולגוון להם מבלי לקרוע את הכיס בכל פעם".

חגיגת הקולנוע שיצרתם מגיעה לסיומה בסוף החודש הקרוב. איך זה בעצם התנהל?
"מדובר על מספר הקרנות מוגבל וכן מספר כרטיסים מוגבל: 180 כרטיסים לכל הקרנה. כלומר, אולם מלא לארבעה סרטי ילדים מובילים שנבחרו בקפידה: נורם בעיר הגדולה, החיים הסודיים של חיות המחמד, חסידודס וטרולים. הסיבה לבחירת הסרטים הייתה, מעבר לחוויה הקולנועית והמשפחתית, גם תוכן ומסר ולא רק זמן מסך".

חלק נכבד מעבודתך את מקדישה להקמת פרויקטים חינמיים שמותאמים לכל המשפחה או לילדים, למה?
"אנחנו חיים בעולם בו הילדים צריכים גירויים כל הזמן ולנו, כהורים, לפעמים קשה לספק את זה עבורם. מנקודת המבט שלי כאמא, אני מרגישה את זה על בשרי. מצד אחד יש את הילדים שמחפשים עניין ומצד שני יש אותנו ההורים שמחפשים להוסיף לעניין גם תוכן מעשיר כלשהו. במתחם יכין סנטר אנחנו דואגים ליצור כמה שיותר פרויקטים ללא עלות שיתאימו גם לילדים וגם להורים שמלווים אותם, לרוב מדובר על הפעלות חוץ שהן חינמיות לגמרי ויוזמות במתחמים סגורים, כמו למשל, סרטי קולנוע שהם במחיר סמלי של 15 שקל".

מה הפרויקט הבא?
"כבר בשבוע הבא אנחנו מתחילים עם שלישי ילדותי – כאשר בכל יום שלישי בשעה 17:00, תתקיים פעילות תוכן איכותית ומעשירה לכל המשפחה. זה יכול להיות הפנינג אקולוגי, שעת סיפור, הפעלה עם חיות. כל חודש נבחר נושא שסביבו יתקיימו ההפעלות".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

שבוע האופנה בישראל – הכי TLV שיש

רק בנתניה: קשיש בן 83 נגנב עם רכבו

בעקבות החקירות נגד פיירברג: למען נתניה פרשה מהקואליציה

אהבתם? מוזמנים לשתף בפייס…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן