סילבסטר: אלפים יחגגו עשור לאיניגו בהפקת ענק

0
248
האיניגו מונטויה חוגג עשור להיווסדו. צילום יח"צ

לפני עשור נפגשו להם כמה חברים, שהחליטו לקחת על עצמם משימה: לקדם את תחום הבילויים שלב אחד קדימה ולפתוח בעמק חפר מגה בר בשם איניגו מונטויה. מאות קונספטים, אלפי מסיבות, מאות אלפי בליינים, אהבות חדשות, חתונות והרשימה לזכותו של האיניגו עוד ארוכה. זיו רבינוביץ' (35), מבעלי המקום, מספר לנתניה און ליין על ההחלטה לפתוח את הבר: "זו הייתה החלטה שחלחלה תקופה, לא של רגע. באותם ימים יצא לנו לבלות הרבה בתל-אביב ובהרצליה. החלטנו שגם באזור השרון צריך להיות מקום בילוי בסגנון. היינו שלושה: מתן קדוש, יניב בן-עוז ואני. היה לנו אז את ה"לכת-רוץ" בכפר ויתקין וחיפשנו לפתוח מקום לקהל היותר בוגר. בזמנו, לא היו בכלל ברים באזור עמק חפר והסביבה. היה לנו ברור שיש ביקוש ויש צורך, לכן החלטנו ללכת על זה", הוא מספר. כיום, שותפים לעשייה זיו יחד עם מתן פלחוביץ', טל רוידר, בר דואר ודניאל לנדרמן – כאשר לכל ליין בכל ערב שורה ארוכה של יח"צנים.

מה האזור הגיאוגרפי שהאיניגו משרת היום?
"מבחינת המעגל הקרוב מדובר בכל אזור עמק חפר,לב, לב השרון, הערים חדרה ונתניה עד זכרון יעקב בצפון. המעגל השני כולל את חיפה בצפון ותל אביב בדרום. אנחנו, בעצם, נקודה מרכזית, באמצע הדרך וממוקמים בקניון M הדרך, שגם החלטה גרמה באותה עת לאנשים להרים גבה. מגה בר במתחם קניות ובילוי נשמע אז כדבר חריג. מבחינת קהלים, התכנים שלנו משתנים ומותאמים לקבוצות גיל שונות, ובכל ערב הקונספט משתנה".

מהו סוד ההצלחה של האיניגו? בכל זאת, עשור בתעשיית חיי הלילה נחשב לנצח
"אני חושב שיש שתי סיבות מרכזיות: האווירה במקום הנגזרת מעיצוב המקום והתאמת התכנים לקהלי יעד על-פי גילאים ומאפיינים. בני אדם, מטבעם, אוהבים לבלות בסביבה בה הם מוצאים שפה משותפת עם הבליינים לצדם. זו יכולה להיות המוסיקה או סגנונה וזו יכולה להיות פונקציית הגיל ועוד".

מהו, מבחינתך, רגע השיא בקריירה שלך?
"ישר קפץ לי לראש הזוג הראשון שאמר לי שהכיר באיניגו ומתחתן. זה מפיל אסימון כזה ש-בואנ'ה, אתה עושה כאן דברים גדולים, הרבה מעבר למקום בילוי המספק הנאה לתושבי הסביבה. בעיני, זה הדבר הכי משמעותי. יש, כמובן, רגעי שיא קטנים כמו הפקת ענק בה מתאספים אלפים. אני נהנה מהעבודה שלי, כך שכל יום הוא רגע שיא עבורי".

חוגגים עשור לאיניגו מונטויה. ליל חמישי (31.12) – הטירה בגעש. בשל הביקוש הרב מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולהקדים הגעה למקום. לפרטים ולהזמנת כרטיסים מראש צלצלו: 054-7088855

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן