נתפס עם סמים נדון למאסר, ערער ויבצע עבודות שירות

0
136
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

בית המשפט המחוזי בתל אביב, קיבל את ערעורו של תושב נתניה (29), אשר נדון לשנת מאסר בפועל לאחר שברשותו נתפסו כ-200 גרם קנאביס ובגין נהיגה בזמן פסילה.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם נתפס ברחובות נח מוזס ודרך מנחם בגין בתל אביב בעת שנהג בזמן פסילת רישיון וללא ביטוח. בחיפוש בתא המטען של הרכב, בתוך תיק, נמצאו ארבע שקיות סם מסוג קנאביס במשקל כולל של 186.28 גרם. בתא הנהג נתפסו עוד מספר גרמים של קנאביס.

בית משפט השלום בתל אביב דן את הנאשם ל-12 חודשי מאסר בפועל, תוך הפעלת חלק ממאסר על תנאי שהיה לחובתו. בנוסף נדון הנאשם לשמונה חודשי מאסר על תנאי ושלילת רישיון לשנה וחצי.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, הגיש ערעור על חומרת העונש לבית המשפט המחוזי. עו"ד מירון רוזנטל פירט בפני בית המשפט את נסיבות חייו הקשות של הנאשם וכן טען, כי הנאשם שיקם את עצמו, הלך לטיפול, השתלב בעבודה ואף הקים משפחה.

שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, נשיאת בית הדין, דבורה ברלינר, אסתר נחליאלי-חיאט ושי יניב, קיבלו את הערעור וביטלו את עונש המאסר בפועל. השופטים קבעו, כי גזר הדין שקבע בית משפט השלום הוא מידתי, אולם: "יחד עם זאת התרשמותנו היא כי אכן מדובר בתהליך שיקום מרשים ויוצא דופן והמערער אכן נעזר בכל הגופים שהושיטו יד כדי לסייע לו".

השופטים כאמור ביטלו את עונש המאסר וקבעו, כי הנאשם יבצע שירות לתועלת הציבור בהיקף של 350 שעות.

עו"ד רוזנטל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "מדובר בבחור צעיר בעל משפחה חדשה, אשר גדל בבית שהסמים הקשים היו בכל מקום. המערער עבר כברת דרך ארוכה ולקח את הליך השיקום בשתי ידיו. למרות הקושי הרב לשכנע את בית המשפט ששיקומו של המערער אמיתי ומרשים, בסופו של יום, התקבל הערעור ובוטל עונש המאסר בפועל. התוצאה מדברת בעד עצמה".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

פרשת השחיתות בנתניה: ארבעה ראשי חברות ענק ציבוריות נחקרו באזהרה

תלמידות נתניה זכו בכל שלושת המקומות הראשונים בחידון ארצי במתמטיקה

מכבי נתניה: השוער דין גל חי את החלום

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן