נתניה: 740 דירות ישוקמו בעשרות מיליוני שקלים

את שיקום הדירות בנתניה מובילה האגודה לתרבות הדיור והיא מתמקדת בשכונות נאות שקד (אזורים) וכן קריית נורדאו. עד כה שוקמו 260 יחידות דיור. 

0
622
את שיקום הדירות בנתניה מובילה האגודה לתרבות הדיור והיא מתמקדת בשכונות נאות שקד (אזורים) וכן קריית נורדאו. עד כה שוקמו 260 יחידות דיור. 

את שיקום הדירות מובילה האגודה לתרבות הדיור. היא מתמקדת בשכונות נאות שקד (אזורים) וכן קריית נורדאו. עד כה שוקמו 260 יחידות דיור. 

האגודה לתרבות הדיור, בראשות מנכ"ל האגודה ראובן צדוק, מתכננת ומבצעת בימים אלה פרויקט נרחב של שיקום בניינים בנתניה. בפרוייקטים, הכוללים 740 יחידות דיור, יושקעו כ-30 מיליון שקלים. השיפוצים עצמם, שכבר החלו, צפויים להסתיים במהלך שלוש השנים הקרובות. עיקר ההתמקדות היא בשכונות נאות שקד (אזורים) וכן קרית נורדאו.

בשלב זה הסתיים הפרוייקט ברח' לוי אשכול וברחוב מוצקין – בו שוקמו 260 יחידות דיור. 248 יחידות דיור ברחוב שמורק וברח' ד"ר סטופ, נמצאים בשלבי שיפוץ שונים.

על-פי התוכנית עוד שמונה בניינים ברחוב מוצקין וברחוב זלמן שניאור (232 יחד דיור), ייכנסו לסבב השיפוצים במהלך שנה הבאה.

את הפרוייקט מממן משרד הבינוי והשיכון והוא נעשה בשיתוף צביה בדש, מרכזת מרקם ותיק. בדש, באמצעות המינהלת העירונית שכונתית במנהל תפעול ותעשיות בעירייה, סייעו בבחירת הבניינים המיועדים לשיקום. זאת על פי פרמטרים חברתיים.

האגודה לתרבות הדיור, באמצעות משרד השיכון, משקיעה עשרות מיליונים בשיפוצים

למערכת נתניה און ליין – ksn, אמר מנחם מזרחי, מנהל האגודה לתרבות הדיור בנתניה, כי "זהו פרויקט חברתי ראשון במעלה". המיזם כולל שיקום ושיפוץ חזיתות הבניינים. "במיזם אנו מתקינים מערכות אלומיניום כמסתורי כביסה וכמסתורי מזגנים. בנוסף, אוטמים הגגות ביריעות ביטומניות ומחליפים את כל תשתיות הביוב והמים. חלק מרכזי במיזם כולל שיפוצים של חדרי מדרגות והחלפת ריצוף. אנו מטפלים גם בהחלפת גופי תאורה והתקנת ארונות חשמל תיקניים. כמו כן, אנו משפצים הלובי והכניסות לבניינים, משפצים את המקלטים ומבצעים עבודות פיתוח וריצוף הרכוש המשותף – כולל גדרות וגינון".

עד כמה שיפוץ זה משמעותי – הן בהיבט הבטיחותי והן בהיבט איכות החיים? 

"היה לנו חשוב לתכנן את השיקום באופן מעמיק ורציני – תוך הקטנת ההבדלים הגדולים שהיו קיימים בבניינים. בין ישן לחדש. בכך, הבאנו להגברת איכות חייהם של התושבים המתגוררים ברחובות השונים בשכונה. בנוסף, להעצמת התושבים והשכונה".

ראש העירייה , מרים פיירברג-איכר, הוסיפה כי "אנו פועלים בכל החזיתות. אנו פועלים במסגרת  פינוי-בינוי, בפרוייקט שיפוץ חזיתות באמצעות החברה הכלכלית שלנו וגם, כמו במקרה זה, בשיפוץ בניינים בתקצוב משרד הבינוי והשיכון".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן