נתניה: 30 בני נוער זכו באות הוקרה על התנדבותם

0
164
נוער מתנדב נתניה
אות הוקרה לנוער המתנדב - נתניה 2016

מסורת אמיתית: מאות חברים, משפחות, וקבוצות התנדבות מילאו עד אפס מקום את אולם תיכון אלדד במטרה אחת: לפרגן לשלושים נערים ונערות, שבמהלך השנה האחרונה לקחו אחריות, הפגינו מעורבות חברתית ופעלו למען סביבתם ולמען הקהילה – בלי לצפות לתמורה.

באירוע, שהופק על-ידי תחום ההתנדבות של המחלקה לחברה ונוער והעמותה לחינוך בלתי פורמאלי, במעמד מחזיק תיק הנוער חבר מועצת העיר הרב משה לחובר שבירך את בני הנוער על הצטיינותם בעשייתן הקהילתית, השתתפו וחילקו את אותות ההוקרה ראש מינהל חינוך טובה דולב, מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי משה קייזלר, מנהלת המחלקה לחברה ונוער חיה גוזלן ואורית עזגד מנהלת תחום ההתנדבות לנוער במחלקה לחברה ונוער. .

בין מקבלי תעודת ההוקרה גם רויטל ריבקין, שנאמה בשם הנוער: "אומרים עלינו, 'הנוער של היום' שאכפת לנו רק מעצמנו, שאנחנו נוער של אייפון, וואטסאפ ואינסטגרם, אומרים שאנחנו הדור האלים שראה יותר מדי טלוויזיה וגדל על האח הגדול, אבל כל מי שיושב כאן, מוכיח שזה לא נכון. אתם הנוער האמיתי של היום".

טקס ההוקרה לנוער מתנדב בעיר נתניה מתקיים זו השנה החמישית ברציפות. במרכז הכנס, אותו ליוו בשירה חברי להקת צעירי השרון בניהולה של גלית דהן, מוענק אות הפעיל המצטיין לנערים ולנערות המתנדבים במסגרות השונות מעל שלוש שנים ברציפות. בנוסף, מוענקת תעודת הערכה מיוחדת לנערים ולנערות שבלטו בתרומתם ובמעורבותם החברתית במהלך השנה האחרונה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן