נתניה: 12 רכבים נפרצו בלילה אחד בבניין אחד

0
115
חלק מהרכבים שנפרצו

לפני כשבוע נפרצו 12 רכבים בבניין אחד בשכונת אגמים בנתניה. דיירי הבניין הבחינו במצלמות בצעיר שנכנס לפנות בוקר לחניון הבניין. כאמור בשעות הבוקר גילו הדיירים את חלונות הרכבים מנופצים וכן פריטים רבים נגנבו מכלי הרכב שנפרצו.

התושבים סיפרו, כי זו אינה הפעם הראשונה שזה קורה. פריצות רבות ואף גניבות של כלי רכב אירעו בחודשים האחרונים בשכונה. ביום שישי לפני שבוע פרצו אלמונים לגן הילדים בשכונה וגנבו ציוד רב. הפריצה אירעה לאור יום ואף תועדה.

עוד נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי התושבים חוששים לשלוח את ילדיהם בשעות החשיכה ללא ליווי מבוגר. גם המבוגרים לא מרגישים בנוח ואין, לדבריהם, תחושת ביטחון. עוד לדבריהם, במקרה אחר תקף אלמוני צעירה שחזרה לביתה וניסה לגנוב לה את מכשיר הטלפון הסלולרי. בנוסף טענו התושבים, כי למרות התלונות שהוגשו במשטרה, לא תוגברו את הסיורים באזור.

אחד התושבים מסר, כי "על מה אנחנו משלמים היטל שמירה? מדוע אין סיורים של הפיקוח העירוני והמשטרה בשעות הלילה. לוקחים מאיתנו כסף, אבל ביטחון אין".

תושב השכונה, גיא צור, אשר רכבו נפרץ, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "תחושת הביטחון האישית בשכונה נפגעה מאוד לאחרונה. לא ייתכן מצב שבו דיירי השכונה מפחדים להסתובב בלילה בחניון ביתם. הגענו למצב זה, לדעתי, בעקבות התעלמות המשטרה והרשות המקומית מתלונות חוזרות ונשנות של פריצות לרכבים, גניבת לוחיות רישוי ופריצות לבתים".

ממשטרת ישראל נמסר, כי "נפתחה חקירה מהלכה נעצרו 3 חשודים, בהם קטינים. החקירה נמשכת".

מעיריית נתניה נמסר, כי "ניידות השיטור העירוני ומינהל האכיפה מבצעות סיור מניעה שוטפים ברחבי השכונות, לרבות בשכונת אגמים. לראייה- רק בשבועיים האחרונים נתפסו על ידי פקחים ושוטרי השיטור העירוני ארבע חוליות שעסקו בפריצות לרכבים ברחבי העיר".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן