נתניה: שמים את השכונה על המפה

0
90

מיהו "חברם של סימון ומואיז שיכור ולא מיין "?, איך מגיעים ל"מתקן של האלמנה השחורה הנמצא בפארק בו נתן הדקל פרי שחום נחמד"?- אלה חלק מכתבי החידה שחיכו ל-40 הצוותים שהשתתפו בתחרות הניווטים הקהילתית הראשונה, שנקראה "שמים את השכונה על המפה".

הצוותים, שהתמודדו בתחרות, היו צריכים לפתור את כתבי החידה, להגיע לנקודות הציון ולבצע במקום משימות מיוחדות. הצוותים שהגיעו לחמשת מקומות הראשונים בכל שכונה זכו בפרסים יקרי ערך שתרמו בתי עסק שונים מהשכונות.

למקום הראשון בתחרות הניווט בקריית השרון הגיעה משפחת שנהב שהצליחה לצלוח מסלול של חמישה כתבי חידה ב-34 דקות בלבד. למקום הראשון בתחרות הניווט בפולג/עיר ימים הגיעה משפחת מנשקו שפתרה שמונה כתבי חידה ב-56 דקות בלבד.

התחרות נוהלה ע"י צוות שיפוט של בני נוער במתנ"ס שעקבו אחרי פתרונות החידות באמצעות רשת הווטס-אפ. את התחרות יזמו חבר מועצת העיר, עופר אורנשטיין, וחבר ועד שכונת פולג/עיר ימים דודו סלמה שמסרו בסיום התחרות: "מדובר על פיילוט מוצלח שמטרתו היתה לבצע פעילות משפחתית קהילתית תוך כדי הגדלת ההיכרות של התושבים עם השכונה בה הם חיים. לאור ההצלחה אנו שוקדים על הרחבת התחרות בהמשך לשכונות נוספות בעיר".  התחרות אורגנה ע"י רשת המתנ"סים בקריית השרון וברמת פולג.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן