נתניה: שבוע נוער נגד אלימות במרכז קהילתי דרום

1
97

שבוע נוער נגד אלימות נפתח השבוע בדרום נתניה בסימן ; יחד נמגר את אלימות. רשת המתנ"סים בדרום העיר וקפה לנוער קריית נורדאו/פולג פתחו את שבוע הנוער נגד אלימות באירוע פתיחה מרשים – מתוך סדרת מפגשים שמטרתם קידום השיח בקרב בני הנוער למניעת השימוש בסמים, אלכוהול ואלימות. שבוע הנוער נגד אלימות יעמוד בסימן ״ביחד נמגר את האלימות״.

אירוע הפתיחה התקיים במתנ"ס פולג עיר ימים ובו נטלו חלק כ- 60 בני נוער. במהלך אירוע הפתיחה צפו בני הנוער בהצגה המרתקת שהביאה את סיפורו של אסיר צעיר שביצע רצח ומנסה דרך סיפורו להעביר את המסר- רק לא לאלימות.

במסגרת שבוע הנוער נגד אלימות נערך מפגש בשיתוף משטרת נתניה בנושא שיתופי פעולה בין קהילה, עירייה ומשטרה להורדת אלימות בין בני הנוער. במפגש נכחו סגנית ראש העירייה, ד"ר אביטל לאופר חבר המועצה ומחזיק תיק המתנ"סים עופר אורנשטיין וחברי המועצה דימה בולט וגושו צלצו, מפקד משטרת נתניה נצ"מ דורון תורג'מן , מנהלי מת"נסים ורכזי נוער.

אורנשטין מסר לנתניה און ליין -ksn, כי "שמנו השנה את נושא הנוער במרכז – לא רק בדיבורים – אלא בהגדלת תקציבים ופעילות ערכית. ישנו שיתוף פעולה פורה עם משטרת נתניה, שלקחה על עצמה לא רק משימות של אכיפת חוק, אלא גם משימות חברתיות. היה מרגש לראות נציג נוער במפגש לוחץ את ידו של מפקד המשטרה ואומר לו "אני לא רואה בך אויב. זאת הדרך לחולל שינוי חברתי אמיתי בקרב בני הנוער".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן