נתניה: צילם איברי מין של נשים ללא ידיעתן

1
520
צילום אילוסטרציה. פוטוליה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (47) בגין ביצוע עבירות מין בנשים. בחודשים האחרונים התנהלה במשטרת נתניה חקירה בחשד לביצוע עבירות מין בנשים על ידי הנאשם. החקירה נוהלה על ידי רס"מ טינה מגן ורס"ר לי טולדנו.

על פי החשד בחודשים האחרונים, במספר רב של הזדמנויות, נהג החשוד להסתובב במקומות שונים באזור השרון ולצלם את איבריהן המוצנעים של נשים. על מנת לבצע את זממו, איתר החשוד נשים שלבשו חצאיות או שמלות, עקב אחריהן, התקרב אליהן והתכופף ליד רגליהן. תוך כדי כך הושיט ידו אל בין רגליהן, מבלי שישימו לב, כשבידו מכשיר טלפון נייד, באמצעותו, על פי החשד, צילם את אבריהן המוצנעים.

בנוסף עלה בחקירה, כי צולמו מאות סרטוני וידאו ותמונות המתעדים קטינות ונשים במצבים אינטימיים, בין היתר בתאי הלבשה בעודן מחליפות בגדים. הצילומים צולמו בחנויות שונות וכן בעת שעלו במדרגות נעות.

מפקד משטרת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן מסר, כי "מדובר באירוע קשה של חשד לפגיעה בפרטיות ומעשה מגונה ללא בחילה באמצעי ובדרך השגתו, אשר נחקר במלוא החומרה".

תגובה 1

  1. אני קורא לשרת המשפטים ולמערכת בתי המשפט בישראל להחמיר הענישה במקרים מסוג זה. ברגע שאדם מורשע, יש למצות עימו את הדין לחומרה – למען יראו וייראו, במקביל לטיפול רפואי או פסיכולוגי בבעייה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן